Central Group změnil logo
Největší český rezidenční stavitel Central Group slaví 30 let od svého založení a ke svým kulatým narozeninám mění své logo.
Jako kontinuitu k úspěchu firmy zachovává nové logo žlutočernou barevnost i vycentrování názvu společnosti. Nové písmo a řešení loga však symbolizují současný moderní a inovativní přístup firmy. Netypické „E“ v logu pak symbolizuje pevné a stabilní základy, na kterých firma stojí, a také stavebnictví – jako tvorbu trvalých hodnot.
„Novým moderním logem, které navrhl náš interní tým grafiků, jsme chtěli vyzdvihnout inovativnost naší firmy. Zároveň jsme ale zachovali všechny hlavní prvky včetně barevné kombinace, takže pro lidi nebude problém nás poznat. Doufám, že se jim nové logo bude líbit stejně jako nám,“ vysvětluje Kunovský.
Central Group v předchozích dnech představil zcela nové vydání svého magazínu, který na téměř 200 stranách přináší inspirativní čtení o bydlení, přehledné analýzy a predikce vývoje trhu a také příběh společnosti.
Kompletní tiskovou zprávu najdete zde.