Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

re.volt carsharing s identitou od Hybrid Studia 19. 4. 2018

Již brzy bude možné v Praze potkat elektromobily nové carsharingové služby re.volt. Autorem vizuálního stylu je Jakub Schenker z brněnského Hybrid Studia.

více »

Vizuální identita klubu EPIC 13. 4. 2018

EPIC je moderní multižánrový hudební klub v podzemí v Revoluční ulici v Praze se zaměřením na elektronickou klubovou hudbu. Plocha 2 500 m2 je rozložena na třech patrech, z nichž dvě jsou určena pro hosty a jedno tvoří technické zázemí. Novou vizuální identitu klubu představila agentura Visualio.

více »

Halla změnila tvář 4. 4. 2018

Ve Frankfurtu nad Mohanem proběhl další ročník největšího světového veletrhu osvětlení a technologií budov Light + Building. Svá svítidla a novou vizuální identitu na něm představil i tuzemský výrobce osvětlení, společnost Halla, která loni slavila své 25. výročí na trhu. Letos se poprvé prezentovala v prestižní hale č. 3, a to v originálním stánku od Jakuba Fišera ze studia AFARCH.

více »

Hospodářská komora slaví 25 let. Představila nové logo 20. 3. 2018



Prezident HK ČR Vladimír Dlouhý během oslav 25 let novodobé historie Hospodářské komory vyzval, aby nebyl zpochybňován polistopadový vývoj. Hospodářská komora také před asi 150 hosty v Uměleckoprůmyslovém museu v Praze představila své nové logo, které bude symbolicky po celý rok připomínat výročí 25 let novodobé historie Hospodářské komory.

více »

Nová identita českého plážového fotbalu 2. 3. 2018

Český plážový fotbal se od letošního ledna pyšní novým logem a vizuální identitou. Autorem nového vizuálu je grafický designér Jan Šabach. Rozhovor s ním jsme publikovali ve Fontu č. 153.

více »

Slovácké muzeum má nové „trendy“ logo 5. 2. 2018

Zpřehlednit a ucelit vizuální výstup, to je podle Slováckého muzea hlavní důvod, proč mění své logo. Po téměř půlstoletí zaniká stylizovaný ptáček, který sloužil k prezentaci instituce. Veřejnost tak bude mít možnost lépe „číst“ a spojovat si se Slováckým muzeem desítky různorodých aktivit.

více »

Polagraph má nové logo 2. 2. 2018

„Konec roku pro nás byl jednou velkou změnou. Otevřeli jsme nový Polagraph v Brně, sloučili jsme oba naše projekty, PolaroidLove a Polagraph, konečně pod jeden název. Už jsme pouze Polagraph. A abychom to završili, připravili jsme nový vizuál a nové logo!“ Uvádí Michal Čáp z obchodu a galerie zaměřené na instatní fotoaparáty Polaroid.

více »

ZOO Košice predstavila nové logo 24. 1. 2018

Zoologická záhrada Košice uviedla do života nové logo. Je to piate logo v takmer 40-ročnej histórii zoologickej záhrady. Logo vzišlo z tvorivej dielne spoločnosti Adsulting. V novom symbole sa nachádzajú štyri prvky – siluety zvierat v rôznych farbách ovplyvňujúce kolobeh života na Zemi – oheň, vodu, zem a vzduch.

více »

Optika Anděl má nové logo 22. 1. 2018

„Ten nápad ovšem zrál. Vyvíjel se. A aby dostal tu podobu, co má teď, tak ušel dlouhou cestu. Jsem vděčná, že mi do pracovní cesty přišel Ondřej Brádka a chopil se jeho realizace,“ uvádí k němu majitelka firmy Pavla Vedralová Linhartová.

více »

Olympiáda v Pchjongčchangu se blíží! Jak bude vypadat? 18. 1. 2018

Slavnostní zahájení XXIII. zimních olympijských her v Pchjongčchangu proběhne 9. února 2018. Jižní Korea se stala pořadatelem her na zasedání MOV v jihoafrickém Durbanu v roce 2011, kdy ve volbě porazila německý Mnichov a francouzské Annecy. Kromě loga a maskota představili organizátoři také sadu piktogramů.

více »