Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový Ještěd a písmena rozšířenáááá 11. 12. 2018

Do nové sezóny nastoupilo lyžařské středisko Skiareál Ještěd s novým logem i mottem Hory za rohem. Podívejme se v této souvislosti na podobná loga postavená „jen“ na typografické hříčce s některými horizontálně rozšířenými písmeny. Je to nějaká móda nebo grafikům docházejí nápady?

více »

Šperkařství Belda představuje nové logo, název i kolekci 3. 12. 2018

Pražský obchod Belda v Mikulandské ulici, který provozuje rodina šperkařů Beldových, letos slaví kulatých 20 let od svého otevření.

více »

Mutumutu jede 14. 11. 2018

Od začátku října si Češi mohou nově sjednat životní pojištění u nové firmy Mutumutu. Jde zatím o největší investici studia Creative Dock Martina Pejši, které produkovalo třeba startupy Zonky, HoppyGo či Kupnajisto.cz.

více »

Nové logo Planetum 2. 11. 2018

Pražské hvězdárny a planetárium se po čtyřech dekádách čekání dočkaly nového loga a vizuální identity. Změny se zdaleka ale netýkají jen grafiky. Modernizace se dočkal i program a expozice.

více »

Logo Památníku Tomáše Bati vzešlo ze soutěže 30. 10. 2018

V souvislosti s dokončováním obnovy Památníku Tomáše Bati bylo koncem srpna 2018 vypsána statutárním městem Zlín soutěž na logo pro Památník Tomáše Bati. V novém grafickém symbolu se měl objevil obrys výjimečné budovy nebo její části, měl být jednoduchý, lehce zapamatovatelný a okamžitě čitelný. Jako vítězné bylo nakonec vybráno logo zlínského výtvarníka, malíře a grafika Zdeňka Macháčka, který působí ve STUDIU 6.15.

více »

Baba 1932 má své logo 18. 10. 2018

Na jaře tohoto roku vypsal Magistrát hlavního města Prahy ve spolupráci s Unií grafického designu vyzvané jednokolové výběrové řízení na logo a vizuální styl projektu Baba 1932. Zvítězil v něm grafický designér Jan Šabach.

více »

Soutěž na logo sčítání 2021 17. 10. 2018

Český statistický úřad (ČSÚ) vypsal soutěž na vytvoření značky, logotypu a jednotného vizuálního stylu Sčítání lidu, domů a bytů 2021 (SLDB). ČSÚ organizuje soutěž ve spolupráci s Unií grafického designu – je veřejná, anonymní a dvoukolová.

více »

Město Blansko má novou vizuální identitu 10. 10. 2018

Nová jednotná vizuální identita města Blanska byla veřejnosti poprvé představena na tiskové konferenci v pátek 21. září. Jde zejména o nové logo a příklady způsobů jeho využití při prezentaci města ve veřejném prostoru, na sociálních sítích nebo pro propagační účely.

více »

Nové logo Ministerstva spravedlnosti. Proč proboha??? 4. 10. 2018

Vrchol české justice ukázal svůj nový poznávací znak. Trojúhelník má podle Ministerstva spravedlnosti vyjadřovat stabilitu a vyváženost. Podle odborníků, kteří už logo viděli, však symbol naráží na jeden problém – trojúhelník stojí na vratké špičce. Podle Fontu jde ale o něco jiného – ministerstva by měla řešit společný jednotný styl, jako mají ve vyspělých zemích, a ne si dělat stále každé svoje podivnosti, kterým občané nerozumí a ani je nedokáží identifikovat.

více »

Redesign značky výrobce lihovin Nivnice 2. 10. 2018

Nivnický dvůr po válce zahájil výrobu lihovin, likéru a rumu s nástupem nového vlastníka. Dvůr tak od té doby nese obecný název Linea (spojení dvou slov lihoviny a nealko). V roce 2017 téměř po 30 letech se toto logo dočkalo nové podoby určené pouze lihovinám.

více »