Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Vizuální identita klubu EPIC

EPIC je moderní multižánrový hudební klub v podzemí v Revoluční ulici v Praze se zaměřením na elektronickou klubovou hudbu. Plocha 2 500 m2 je rozložena na třech patrech, z nichž dvě jsou určena pro hosty a jedno tvoří technické zázemí. Novou vizuální identitu klubu představila agentura Visualio.

Autoři: graphic designer: Kateřina Majerová, creative director Adam Altmann

 

„Logo výborně funguje v prostoru, protože může být použito jako čtverec a obdélník v horizontální i vertikální podobě, což je dostatečně variabilní, jednoduché, ale přitom zůstává rozpoznatelnost díky typografii s tečkou.“ uvedli k řešení autoři. „Základním fontem, ve kterém je zpracován i logotyp, je moderní, geometrický, bezpatkový font Apax.“

Grafický manuál ke stažení na ukázku: EPIC_manual.pdf (dokument Adobe PDF)EPIC_manual.pdf

Zdroj: visualio.cz

 

Jak se vám EPIC líbí?


Komentáře k článku

20. 4. 2018 10:43 nicnovyho

Skvělá práce a skvělí branding :) trend / netrend když to funguje je to paráda

17. 4. 2018 10:03 Petr

Logo mi příjde OK, ale ten vizuální styl, ty duplexy... Je to tak strašně moc sterilní a imagebankový, celé to na mě nepůsobí jako vizuál nějakého reálného klubu ale nějakýho playlistu na Spotify nebo nějakého pochybného startupu...

16. 4. 2018 15:30 speedy

16. 4. 2018 15:08 wgx

Tak nějak mi přijde, že podobných log a plakátů už jsem viděl mraky. Za mě palec dolů..

16. 4. 2018 14:06 DH

Aplikace fajn, ale logo trochu bez emocí, navíc hned připomnělo CEVRO institut...

15. 4. 2018 11:16 Ondřej Musil (PARAGON)

PALA: Normálně bych neměl potřebu reagovat, ale když řeknete, že každý lepší grafik ví, že boxovaná loga jsou podvrh na klienta, tak jsem nějak musel. Tohle je absurdní nesmysl a je z něj cítit minimálně Vaše neprofesionalita ve vyjadřování a nedostatek širšího uvědomění. Nemáte vhled do průběhu a příprav konceptu loga a vizuálu, tvrdíte, že to je podvrh a neberete v potaz možnost, že zákazník to tak přesně chtěl či potřeboval. Že to logo není primárně zacíleno na statickou formu, ale že bude skvěle ožívat přesně tam a přesně tak, jak bylo zadáno a jak bylo zamýšleno. Je zřejmě, že Vaše škatulkování grafiků, kteří třeba mají rádi nebo občas vytvoří podobné logo, do skupiny neprofesionálů a horších grafiků, opravdu není na místě. Otázku trendů netřeba probírat. Zde můžete mít pravdu a nemusíte, opět otázka zadání a cílů. Jen zamyšlení, vyhýbat se určité formě jen kvůli trendovosti může někdy vést k prázdnosti a průměrnosti, nemyslíte?

15. 4. 2018 11:08 Jakub

Mohu se zeptat, co za podvrh na klienta jsou boxovaná loga? Ne že bych je měl nějak extra rád, obzvláště když nyní je to skoro každé druhé, ale podvrh...

15. 4. 2018 03:31 pala

z mého pohledu je to zas velmi slabé a nudné, rozhodně ne epic. Asi každý lepší grafik ví, co za podvrh na klienta jsou boxované loga. K tomu připojený vizuál Spotify, který byl trendy tak max. 3 roky zpátky? Škoda mluvit.

13. 4. 2018 13:47 Ondřej Musil (PARAGON)

Já osobně mám slabost pro jednoduchá loga využívající ohraničení. Tady ten detail tečky může parádně fungovat na video projekcích, když se bude po linii ohraničení pohybovat a měnit pozici, stejné animace si umím představit i s textem. Logo je dle mého pohledu skvěle vytvořené pro cílovému využití a publikum. Statické postery jsou už trochu klasické, ale na druhou stranu fungují v pohodě. Za mě palec nahoru.