Sony Music – nové jméno i logo
Hudební vydavatelství Sony BMG Music Entertainment se přejmenovalo na Sony Music. Se změnou názvu přichází logicky i změna firemní identity…
Logo je podle nás zajímavé, s výrazným emotivním nábojem (i díky červené barvě), což vhodně vyjadřuje hudbu. S aplikací drobných tahů štětce si dnes už asi nikdo hlavu neláme.
Pochybnosti vyvolává je ten celkový tvar tahu štětcem, připomínající otočené písmeno C. Jeho smysl není moc jasný a zdá se nám, že mohl být nápaditější a obsahovat nějaký další význam (písmeno S ale asi ne, těch je dost :-).
O logách a CI hudebního průmyslu jsme psali ve Fontu 57.
Jak se vám tato kaligrafie líbí?
Výrazný červený symbol vytvořený tahem polosuchého štětce měla před redesignem firma Lucent technologies.
Komentáře k článku
11. 3. 2010 11:57 Peter
co to nevidite???