Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Sony Music – nové jméno i logo

Hudební vydavatelství Sony BMG Music Entertainment se přejmenovalo na Sony Music. Se změnou názvu přichází logicky i změna firemní identity…

Logo je podle nás zajímavé, s výrazným emotivním nábojem (i díky červené barvě), což vhodně vyjadřuje hudbu. S aplikací drobných tahů štětce si dnes už asi nikdo hlavu neláme.

Pochybnosti vyvolává je ten celkový tvar tahu štětcem, připomínající otočené písmeno C. Jeho smysl není moc jasný a zdá se nám, že mohl být nápaditější a obsahovat nějaký další význam (písmeno S ale asi ne, těch je dost :-).

O logách a CI hudebního průmyslu jsme psali ve Fontu 57.

Jak se vám tato kaligrafie líbí?

Výrazný červený symbol vytvořený tahem polosuchého štětce měla před redesignem firma Lucent technologies.


Komentáře k článku

11. 3. 2010 11:57 Peter

je to predsa cervena cast husloveho kluca z povodneho loga
co to nevidite???

26. 4. 2009 09:32 Michael

A co takhle ucho ;-)

21. 4. 2009 17:24 suchosch

Sony BMG se tváří, že pořád existuje.. nezměnila se náhodou pouze identita mateřské společnosti?

21. 4. 2009 15:37 minduser

No, nevim. Moc se to nepovedlo. Při letmém projetí jejich webu si nelze nevšimnout, že to vypadá slušně jenom na bílém pozadí. Na tmavých se ztrácí drobné tahy okrajových "štětin štětce" a opravdu to začíná evokovat to, co zmínil Kachle. Navíc například na hřbetu CD/DVD si to už vůbec nedovedu představit. Zřejmě hledí hodně do budoucna a jiná než elektronická komunikace značky už je netrápí... Je to možná až příliž sebevědomé a já jsem možná příliž konzervativní... Můj palec směřuje spíše dolů...

21. 4. 2009 09:16 janzabransky

špička 10/10

21. 4. 2009 09:07 Monika

Nějak mě to nezasáhlo... :-(

21. 4. 2009 08:49 blanka

to Kachle : :))) souhlas

20. 4. 2009 21:36 Kachle

Představuji si to v hnědé na nějakém hrubším papíru z role...

20. 4. 2009 18:40 monotematika studia

tato kaligrafie se nam libi natolik, ze sme ochotni nosit ji na bilem tricku nebo v taliri, ale bez sony music ;)

20. 4. 2009 16:30 aaape

Mě se ten tvar nelíbí a myslím, že kdyby pod ním bylo místo SONY MUSIC napsáno např. Dvořák a Syn, tak celý logotyp úplně splyne se všemi těmi nádherami, které křižují Prahu na špinavých Transitech.

20. 4. 2009 15:58 yawn | inkink.cz

Štětce moc nemiluju, ale tohle mi případá fajn i přez menší možnosti aplikací. Je to hodně výrazné toto využití štětce není okoukané. Většina takových "rukodělných" věcí má něco znamenat, tohle jde v duchu hudby - emoce. Myslím že není vždy nutné aby symbol představoval něco konkrétního, někdy stačí když jsou v něm jem promítnuté emoce autora (i když se to pak blbě obhajuje).

20. 4. 2009 15:02 Roman Kyselý

Fantazii se meze nekladou. Známé rčení, ale proč takhle? Že by další (u grafických značek logotypů) nový směr "air brush identity"....? Kdo s těmi cákanci vlastně začal? Nebyla to naše (nepovedená) Fortuna? Můj šálek čaje to každopádně není.

20. 4. 2009 13:53 Jakub

Že by basový klíč?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.