Šestka mění logo – nejsme kasino!
Obchodní centrum Šestka na Praze 6 inovuje logo. Důvodem prý je průzkum, který ukázal, že lidem hrací kostka připomíná kasino. Přečtěte si i náš komentář…
„Logo jsme zjednodušili a zmodernizovali. Na změnu naváže kampaň, která potrvá celý následující rok,“ říká v M&M Petr Utěkal z agentury Ledoborec, která se o marketing centra stará.
My si ale myslíme, že je to škoda. Velká 3D kostka se samými šestkami byla nápaditá (šest teček jako výhra i jako městská část) a proto i dobře identifikovatelná. To se o čistém, ale vcelku nudném redesignu už říci nedá…
O logu Šestky a dalších nákupních center jsme psali zde.
Jak se redesign líbí vám?
Komentáře k článku
19. 12. 2008 09:41 petr
Ten nápis Obchodní... je fakt nečitelný už v této, neminimální, velikosti.
19. 12. 2008 08:58 Kanibal
19. 12. 2008 08:37 Marek
18. 12. 2008 18:55 Frosty
18. 12. 2008 17:00 Michal
PŘESNĚ jediny povedeny prispevek