Packard Bell s novou "trendy" tváří
Po vzoru Hewlett Packardu (viz článek) přechází i další výrobce PC na propagaci zkrácené značky z iniciál. Tradiční americká firma Packard Bell, založená již roku 1926, opouští zároveň fialovou barvu a přechází na výraznou červenou, která dominuje i v reklamních vizuálech…
Vývoj logotypu a nová kombinovaná značka s ležícím symbolem z iniciál PB.
Nová značka je podle nás další ukázkou aktuálních změn ve vnímání log. Grafický nápad zde opět bohužel ustoupil požadavkům na moderní (módní) podobu s perspektivou a odlesky. Pozitivní snad je změna písma, které symbol vhodně doplňuje (opět dle současných trendů vidíme přechod na minusky i u počátečních písmen názvu). Jinak se nám ale díky symbolu, jakoby vypadnuvšímu z nějaké 3D aplikace, celková podoba značky moc nelíbí. Má oslovit mladou generaci, která tyto efektní prostorová loga "bere"? Chtějí tím potlačit tradici a působit "cool"? Budiž, ale s iniciálami PB by podle nás šlo vymyslet něco zajímavějšího…
Zde tisková zpráva ke stažení (PDF 43.6 KB).
Na blogách se hned objevily jízlivé připomínky, že výrobky této firmy jsou zařazeny do seznamu nejhorších PC všech dob - viz zde :-)
O logách a identitě výrobců počítačů jsme psali ve Fontu 71.
Jak se nové PB logo líbí vám?
Komentáře k článku
29. 4. 2009 20:45 Martin
25. 4. 2009 22:56 DN
25. 4. 2009 17:21 Tomáš
25. 4. 2009 12:17 Lukas Veverka / www.parasite.cz
25. 4. 2009 01:44 Pepa
jo je to shit