Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Nordic Telecom

Logo a vizuální styl nově pojmenovaného čtvrtého telekomunikačního operátora na českém trhu (původně Air Telecom), stejně jako logo jeho nového vlastníka Nordic Investors, inspirovala polární záře a skandinávská kultura.

V roce 2015 vytvořila Zuzana Lednická značku Nordic Investors, na níž na podzim 2016 navázal Marek Pistora a vytvořil značku Nordic Telecom. O tvorbu a aplikaci vizuálního stylu a o řízení projektu se postaral Bohumil Vašák ve spolupráci s Andreou Vacovskou.

Zdroj www.najbrt.cz.

Více o značce Investors zde.

 

 Jak se vám „severská“ image líbí?


Komentáře k článku

9. 3. 2017 08:34 @standakaluza

Lékárna Dr. Max bude nový virtuální operátor?

4. 3. 2017 09:01 daniel

dobrá práce
at udělá najbrt cokoli, hned se ozvou závistivci

1. 3. 2017 21:05 jakub

Jan Potůček: pokud se mění název a zcela zásadně i logo, není to už redesign. Redesign je jen menší změna/úprava stávají podoby při zachování hlavních charakteristických prvků (symbol, barvy...) :-)

1. 3. 2017 15:41 Jan Potůček

To Jakub: Jde o redesign, původní název operátora byl Air Telecom. Jde tedy o přejmenování firmy a kompletní redesign. Nordic Investors jsou majiteli Nordic Telecomu. Loni v červnu koupili Air Telecom a teď ho rebrandovali.

Jan Potůček,
mluvčí Nordic Telecom

1. 3. 2017 11:37 Font

Na základě žádosti autorů jsme upřesnili informace o projektu.

28. 2. 2017 15:50 jakub

stanislav bjely: Ale jak já to pochopil, tak to je nový operátor a není to tedy redesign. Jsou to dvě různá loga (záměrně si podobná) pro dvě různé firmy (Investors a Telecom).

28. 2. 2017 15:24 stanislav bjely / www.apoka.cz

Zdravím, já už tak nějak mám pocit, že tady je slovo Najbrt jako rudý hadr, wtf ... nedělám advokáta ani kvůli tomu, že tam toužím pracovat ani že bych se pomočoval při představě podobné identity, ale pánové a dámy - je to identita pro velkého hráče na poli telekomunikací - čili ANO musí to být korporátní, a jakýkoliv asociace z lekárnou apod. jsou uplně směšný, jestli vůbec někdo postřehl že se jedná o redesign ... achjo ...

28. 2. 2017 09:19 Matlafous

Po dlouhé době věc od Najbrtů, co se mi tvrdě nepozdává. Jsem zvědavý, jak to celé bude fachat v reálu.

28. 2. 2017 08:40 Petr

Me prijde zvlastni, ze je pod tim podepsano 6 lidi. Vysledek neni zly, ale ososbne mi to prijde tak nejak 10 let zpatky.

28. 2. 2017 07:57 Ivo Koníček

Logo je OK, ale z CI cítím lékárnu.

27. 2. 2017 17:28 Cada

Kdyz dostane studio za ukol lehky refresh loga, nemuze se nikdo divit vysledku. Zmeni se barvy a font. Idealne nejak zasadne, jako tady. Nic vic bych v tom nehledal.

Ukazky prace s vizualnim stylem jsou spi pro predstavu, trochu narychlo sestavene. Nebo aspon doufam.

26. 2. 2017 21:05 Pala

Pluska jsou dost pasé, ale je to hezké, čisté a v tomhle případě naprosto vpohodě. Takže za mě rozhodně +
:-)

Jediné co mi trochu vadí je to mírně oddělené "c", ale to je na úrovni vjemu, takže zanedbatelné.

26. 2. 2017 13:32 Black Poncho

Za mě super, myslím, že to funguje tak jak má. Logo je čistý, jednoduchý a přitom úplně jednoduše vzbuzuje severskou, polární představu. Hezký, čistý, minimalistický. Polární záře a barvy jsou tedy na mě už moc, ale sedí to tam. Takže fajn práce. Úplně vidím, jak na klávesnici mobilu vystřídá klasickou hvězdičku tahle "polární" :-)

26. 2. 2017 10:11 dandy

opět něco zajímavého a kvsalitního budí vášně

25. 2. 2017 21:39 Jan

Normální komerční nuda a šeď (rozuměj konzervativní korporát s pozitivníma barvama), která se ztratí v záplavě podobných mrkajících identit.