Hilton Hotels s novou tváří
Hilton zahodil elegantní iniciálu H v elipse a pořídil si značku připomínající loga pražských hotelů ze sedmdesátých let. Změna souvisí i se změnou názvu – místo Family je nyní Worldwide. Jak se nová identita líbí vám?
© Font [www.font.cz]
Hilton zahodil elegantní iniciálu H v elipse a pořídil si značku připomínající loga pražských hotelů ze sedmdesátých let. Změna souvisí i se změnou názvu – místo Family je nyní Worldwide. Jak se nová identita líbí vám?
Košík mění log...
» To inverzni logo na dodavce vyp...
» nejak tu zmenu nechapu, Vizual ...
» Ty akcenty ve slově košík vypad...
» Hm, až na to, že logo měli před...
Hradec Králové...
» Font: Tak to se těším :)
» Petr: Návrhy, které ...
» A docela mě mrzí (a platí to sk...
» Grafická práce je to dobrá, ale...