Gdaňsk má nové logo
Vydařenou vizuální identitu postavenou na moderně stylizovaném historickém znaku představilo významné polské město Gdaňsk. Tleskáme.
Město na identitě pracovalo asi rok s vysokou uměleckou školou Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku pod vedením Prof. Sławomira Witkowskiho. Celkové náklady na nový corporate design se odhadují na ekvivalent 25 000 eur. Z toho 3 500 eur bylo vyplaceno jako honorář Akademii.
Základem identity je citlivé překreslení tradičního znaku, jeho zjednodušení a moderní styl.
Dalším důležitým prvkem je zavedení sdílené identity města. To je u nás stále problém (roztříštěná identita např. Prahy a jejích městských částí a organizací je častým terčem naší kritiky).
Zdroj a více na designtagebuch.de.
Pro zajímavost – již dříve (asi před 4 roky) jsme obdivovali i stylizaci znaku města Gdaňsk v logu univerzity Politechnika Gdańska. Autor: mamastudio.
Zdroj a více www.underconsideration.com.
Která stylizace znaku se vám líbí více (podle nás jsou skvělé obě :)) ?
Komentáře k článku
18. 11. 2016 10:41 Ondřej
1. 11. 2016 14:50 DH
31. 10. 2016 14:01 wgx
31. 10. 2016 11:42 Vera Maresova
vizuálně je to určitě příjemnější než původní znak ...