Dolce – nové logo z kružnic
Americká skupina konferenčních hotelů Dolce International odkryla před několika málo dny novou strategii své značky. Do budoucna by neměly být její hotely vnímány pouze jako konferenční a kongresová centra, ale více jako hotely s plným servisem a charakterem prázdninového letoviska.
Redesign značky Dolce je velmi zajímavý – nejde o postupnou evoluční změnu, ale o revoluční skokovou proměnu celé image. Z elegantní ruční kaligrafie šup na geometricky sterilní kružnice.
Zvláštní změna, patrně vycházející z nějakých marketingových analýz a průzkumů… Logicky tak ale je někde chyba – buď bylo „mimo mísu“ původní kaligrafické logo nebo je to současné jakoby přiletělo z Marsu. Bylo by proto zajímavé vidět i interiéry těchto hotelů – jsou zařízeny moderně a stroze tak, jako působí nové logo? Nebo v lidštějším a přírodnějším stylu odpovídajícím ruční kaligrafii?
Zdroj: www.dolce.com
Podobné "trendy" symboly, složené z několika kružnic přes sebe, užívá i řada dalších značek. Nejčistší podobu z kružnic má ovšem známý Target (viz článek Lákavý symbol terče). To už je ale nové značce Dolce vzdálené…
A co vy? Líbí se vám více dosavadní ruční kaligrafie nebo kružnice s geometrickým písmem (Avant Garde Gothic)?
Komentáře k článku
3. 10. 2008 10:17 peter
24. 9. 2008 22:24 miretc
22. 9. 2008 11:39 Jakub K
22. 9. 2008 00:45 Martin Pecina
20. 9. 2008 16:01 Karel ještě
20. 9. 2008 15:51 Karel
Co se samotného loga týče, jistě bude vtipně aplikováno ve ucelený systém, ale logo samotné je spíš jak na šampionát v copané...