AFO 2009 má svou vizuální podobu
Vítězem veřejné dvoukolové soutěže na jednotnou vizuální podobu festivalu se stalo pražské studio ReDesign.
„Rozsah soutěže i její kvalita svědčí o stoupajícím povědomí o našem festivalu. Do finálního výběru se dostaly pouze technicky i invenčně velmi vyspělé návrhy a po dlouhém rozhodování byl vybrán ten, jenž v sobě má nejsilnější vizuální dynamiku a za sebou špičkové grafické studio nabízející nové možnosti spolupráce,“ zhodnotil průběh soutěže ředitel festivalu AFO Petr Bilík.
Pro druhé kolo, které proběhlo 8. 10. 2008 v pražském kině Bio Oko byly z celkem 107 zaslaných návrhů vybrány čtyři, u nichž porota ocenila obzvláště netradiční uchopení zadání a profesionální vypracování návrhů. Účastníci měli za úkol osobně odprezentovat jednotlivé prvky vizuální podoby festivalu (web design, obálku katalogu, propagační předměty).
Vybrané návrhy pro 2. kolo: Andrea Hrušková, Studio ReDesign, Jana Matasová a Studio Colmo
Více na webu designportal.cz.
Komentáře k článku
16. 12. 2008 19:08 p.s
15. 12. 2008 00:48 parasite.cz
Nijak me to nenapovi o co jde. Ty obrazky v mozajce nebudu ani lustit, a i kdybyhc se na ne zameril, tak rychleji si prectu text nez pochopim vyznam obrazku. Jinymi slovy, ty plakaty nebudou a ani nemuzou fungovat jinak, nez ze k nim prijdu zblizka. U akce, ktera probiha jednou v roce, bych cekal ze chce zaujmout divaka jeste driv nez prjde na dosah ruky k plakatu.
Jina vec je vizual, ktery samozrejmen fungovat bude perfektne, navstevnici festivalu lehce rozpoznaji vsechny mista spojena s festivalem atd.
12. 12. 2008 15:25 Jirka
)
12. 12. 2008 14:12 Lukáš
12. 12. 2008 13:42 Jirka
Díky, ale bomba je jako vše, to co tam je?
Nerad bych to svedl jen na honbu za bombami a o to mi vlastě šlo. Vy jste psal, že ten vítězný návrh není žádná bomba - a na to jsem hlavně reagoval. Podle mého je ten vítězný návrh AFO prostě výborný a shledávám ho kvalitním. Nehledám v něm bombu - a je mi taky jedno kdo to dělal. Nám nic společného s ReDem, šlo mi o jen a jen o věc samu. Ale hodnocení "zadna bomba to neni" mi připadně hloupé - toť vše. Více už nehodlám dikutovat, je to asi stejně zbytečné...
12. 12. 2008 11:53 Lukáš
12. 12. 2008 10:49 Jirka
- kecy, kecy, kecy
Budu moc rád, když sem Lukáši dáte link na, podle vás, nějakou bombu. Rád se podívám, děkuji. Jinak - kecy, kecy, kecy...
12. 12. 2008 09:42 Lukáš
v cechach neokoukanejsi. Redesignaru si vazim, ale tohle vyhrali diky svy povesti, zadna bomba to neni...Zase jedna zbytecna vyberovka. Zakazku mohli primo zadat velkemu, znamemu, sexy studiu a usetrili by spoustu starosti..
11. 12. 2008 13:37 Jirka
11. 12. 2008 12:54 RS
Jen ta odměna 50.000 je za takovou práci velmi nízká.
Co si o tom myslí ve studiu ReDesign? Vzali to jako sponzoring dobré věci?