Font

design

Výběr jazyka

cs / en

 

Síť Cinema City přichází s novým designem

Cinema City International se během patnácti let existence propracovala na jednoho z lídrů mezi řetězci multikin ve střední Evropě. Minulý rok se management rozhodl změnit kabát. Proces proměny započal v březnu loňského roku a trval téměř rok. Důraz je kladen na inovativní a progresivní charakter společnosti a má podpořit příjemnou atmosféru zařízení.

Soudě podle několika aplikací, které máte možnost vidět níže, se jedná o změnu celkem příjemnou. Původní logo se sice oproti novému více hlásí k zaměření společnosti, není ale pochyb o tom, že je zastaralé a příliš komplikované. V ukázce níže je však patrné, že samotná původní typografie je pro kino více charakteristická než písmo použité v novém logu. Nová identita sází v souladu se současnými trendy na jednoduchou typografickou značku, která teprve ve spojení s barevností (černo-oranžová) a vizuály tvoří logický celek (toto ale kupodivu neplatí pro webové stránky společnosti, možná jde jen o jakousi přechodnou verzi).

 

 

 

 

 

Novou identitu zpracovala londýnská pobočka studia Identica.

Zdroj: www.xpatloop.com


Komentáře k článku

1. 12. 2016 21:02 Patrik

Musím říci že to staré logo více říkalo že jde o kino protože je tam vlastně ten filmový pás ve kterém je napsáno Cinema City. Ale toto nové moderní taky není špatné vemte si že Cinestar má podobné je to jen písmo které svítí modře a nad písmenem i má místo tečky žlutou hvězdičku.

20. 4. 2011 10:18 turbo veverka

doufám, že je to stálo aspoň 200 tisíc, bych takovou to zakázku bral, za 30 minut vyděláno ;-)

17. 4. 2011 17:32 stalina

doufám, že jim netrvalo rok vytvořit ten nápis...:o)

15. 4. 2011 15:29 PZ

*Karel*:

copyright není totéž, co registrace ochranné známky. OZ zaregistruje ÚPV, pokud jeho úřednící shledají známku dostatečně unikátní, aby odlišovala produkt/službu/firmu... od konkurence. pokud má CCI zaregistrovanou slovní OZ, pak je asi jedno, jestli její grafická podoba je vyveena běžně dostupným či exklusivním typem písma.

15. 4. 2011 10:00 Jan Macek

Nuda.

15. 4. 2011 08:08 Gior

Chci tím říct: Je ještě logo Cinema City s určitým fontem, barevností, zarovnáním a prostrkáním ještě prostý text?

15. 4. 2011 08:06 Gior

Jaká je definice "prostého textu"?

14. 4. 2011 13:22 * Karel *

Právě mě to překvapilo. Protože na jednu stranu to zní rozumně, ale jak píšete – známých typografických značek je v praxi velké množství...

Rád se dozvím, jak to vlastně je.

13. 4. 2011 19:50 Font

Karel: To je velmi zajímavá poznámka. V tomto moc té definici na Wikipedii nevěříme, zkusíme se proto zeptat na Úřadu průmyslového vlastnictví (to by pak nešlo zaregistrovat velké množství logotypů - od Panasonicu po Ostrava!!! )

13. 4. 2011 12:57 * Karel *

"neupravené logotypy, tvořené pouze prostým textem, nejsou předmětem copyrightu"

To je skutečně pravda?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Logotyp

13. 4. 2011 12:35 Petr

Je to univerzální holt. Aby to "zapadlo" do každého nákupáku, aby se toho někdo "nepolekal", aby to akceptovali jak diváci Kameňáků tak "náročnější" diváci... Proti tomu prostě nemůže nikdo nic říct, je to asi trochu alibismus ze strany marketingových pracovníků...

Původní mělo alespoň trošku atmosféru kina.

U nového se mi líbí kelímky na popcorn.

13. 4. 2011 12:18 BY

Vzpomnel jsem si jak Rand udelal logo Westinghouse a pak to nakej mamlas predelal a vyslo z toho jen "w" a Rand na to rekl: "dyt to neni logo, to je jen pismeno w, to se neda komentovat"...

Mam u tohodle stejny pocit :) Nerikam nenechat to jednoduche a jen typograficky zpracovane, ale nejaky hezky detail by se urcite dal vymyslet.

13. 4. 2011 12:10 lh

Je to impotentni, vubec z toho necitim kino, film, zabavu..

12. 4. 2011 15:25 speedy

http://www.ludovicomontagni.it/ikea-family.html

Jo, jen kreativní změna zarovnání na pravý praporek :-)

12. 4. 2011 15:21 kk

IKEA FAMILY

12. 4. 2011 12:26 geek

ne ze by tam byl nejaky napad. kazdopadne furt kulturnejsi nez ta predchozi hruza.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.