Nový Ještěd a písmena rozšířenáááá
Do nové sezóny nastoupilo lyžařské středisko Skiareál Ještěd s novým logem i mottem Hory za rohem. Podívejme se v této souvislosti na podobná loga postavená „jen“ na typografické hříčce s některými horizontálně rozšířenými písmeny. Je to nějaká móda nebo grafikům docházejí nápady?
„Hory za rohem“ – s tímto novým heslem láká na, brzy snad již zasněžené, sjezdovky skiareál na Ještědu. Motto je to příznačné, kdo se může pochlubit tím, že v centru města nasedne na tramvaj nebo autobus a za pár minut si může užívat sjedování. Z nového loga zmizel obrys krajské dominanty v podobě Ještědu, zůstal jen text s výrazně protaženým písmenem E.
Jak upozornili někteří lidé na sociálních sítích, podobné logo má i firma Trevos, která vyrábí svítidla.
Zdroj a více zde.
Naše sbírka ale čítá více podobných řešení:
PS: I my v Kafka designu jsme se na tomto podíleli – logem pro firmu ELZA. Protažené počáteční E mělo symbolizovat kuchyňskou skříňku/linku. Jistou omluvou snad pro nás může být, že toto logo vzniklo již v roce 2009, kdy jsme podobné řešení jinde neznali (ostatní ukázky jsou pozdější)…
Jak se vám to líbí? Není už podle vás tento „trend“ poněkud zprofanovaný?
Komentáře k článku
18. 12. 2018 17:16 věra marešová
14. 12. 2018 19:59 Petr Korunka
14. 12. 2018 09:19 wgx
13. 12. 2018 15:25 DH
Jako to dělají třeba i tady:
https://www.logolounge.com/articles/2018-logo-trends
13. 12. 2018 11:44 Karel Skoroamatér
Jasný, logo jako obrázek nuda, ale třeba budou celkově věci skiareálu kultivovaný a koukatelně upravený a dohromady bude všechno dávat smysl. Jakože žádná pecka, ale možná solidní práce. Možná. Jenomže to samozřejmě nemůžeme nikdo vidět, protože se publikovalo zase jenom LOGO. Gigantická modla, středobod amatérskýho grafickýho vesmíru. LO-GO, LO-GO, LO-GO! Vo tom to všecko grafický je! A víte, co je zajímavý? Když zapíchnete do bobku krásný logo, je to furt jenom vošklivej smradlavej bobek. Když dáte na krásnou budovu hnusný logo, je to zohyzděná krásná budova. Takže co je důležitý? A co má větší smysl? CELEK!
12. 12. 2018 10:54 DavidK
11. 12. 2018 23:50 DH
11. 12. 2018 17:26 Judita
11. 12. 2018 16:01 Milan
Nicméně obecně mě u menších projektů kopírování TRENDŮ nevadí - tím, že někdo prodlouží E neznamená, že jiný ho již prodloužit nemůže. Denně se vychrlí po celém světě neskutečné množství log, zákazníci mají různé rozpočty a požadavky. Nelze mít VŠECHNA loga 100% originální