Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Brand Flip

Proč dnes zákazníci řídí firmy – a jak z toho těžit

Vychází nová kniha Martyho Neumeiera, autora známé publikace The Brand Gap, o řízení značek v éře „nadvlády zákazníků“. Hodnotí v ní změny, které do oblasti brandingu vnesl nástup sociálních sítí a dalších technologických inovací.

Radikální proměna komunikačních technologií postavila firmy před nevyhnutelné rozhodnutí – buď převrátí způsob uvažování o své značce, nebo budou rozvráceny. To je hlavní motto nové publikace Brand Flip amerického odborníka na branding Martyho Neumeiera, jejíž české vydání připravilo studio AnFas.

Neumeier navazuje na svou dřívější publikaci Brand Gap (AnFas, 2008), v níž se zabýval tím, jak překonat propast mezi obchodní strategií a designem. Díky vzestupu brandingu, poháněného v současnosti sociálními médii, je dnes budoucnost značek pevně v rukách zákazníků. „Prohlubující se propojenost světa a moc, kterou díky ní získávají zákazníci, obrací fungování firem vzhůru nohama,“ píše Neumeier v předmluvě a dodává: „Otázkou není, jestli dojde k disrupci vašeho podnikání, ale kdy k ní dojde.“ Celá kniha pak nabízí návod, jak se s probíhajícími změnami vyrovnat a jak z nich těžit.

„Brand Flip je ten typ knihy, při jejímž čtení si říkáte: ‚Přesně tohle si myslím. Akorát to neumím takhle říct!‘ Je čtivá, koncentrovaná, nesmírně inspirativní. Jednoduše: nešlo ji nesdílet s českými čtenáři,“ říká Tomáš Kostkan ze studia AnFas.

„Jakákoli snaha získat zákazníky je marketing. Jakákoli snaha získat zákazníky a UDRŽET SI JE je branding,“ píše mj. Marty. Opět nezklamal a přináší chytrý pohled na současný branding, včetně zajímavých případových studií. Doporučujeme.

 autor

Marty Neumeier

 vydavatel

Anfas s.r.o.

 rok vydání

 2016

 cena

 790 Kč + poštovné