Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Česko-slovenská soutěž pro mladé kreativce

Společnost ADTRUCKS vyhlašuje 2. ročník soutěže „Navrhni si kamion a proslav se!“– o nejlepší a nejkreativnější návrh outdoorové reklamy na návěsech kamionů. Uzávěrka soutěže je 16. listopadu 2014.

V loňském roce se do soutěže zapojila více jak stovka mladých studentů, grafiků a  kreativců, kteří vytvořili dohromady více jak 145 grafických návrhů pro návěsy kamionů. Soutěž byla prezentovaná nejen na vysokých a středních školách v Čechách a na Slovensku, ale zasloužené pozornosti se jí dostalo i v odborných tištěných médiích, na web stránkách, které se zaměřují na grafiku a design, ale také na sociálních sítích a komunitě mladých kreativních lidí v obou zemích.

„Zájem studentů a mladých lidí o zapojení se do naší soutěže, předčil všechna naše očekávání a potvrdil předpoklad, že tato forma reklamy a prezentace je pro mladší generaci přitažlivá.“ Zhodnotil loňský ročník spolumajitel společnosti ADTRUCKS Andrej Dula.

ADTRUCKS vyhlašuje 2. ročník kreativní soutěže „Navrhni si kamion a proslav se!“ opět ve dvou kategoriích „Propagace vlasti“ a „Produkt/služba“ .  Soutěž probíhá v termínu od 15.září 2014 až 16.listopadu 2014.

Díky velmi kladné odezvě nejen mezi soutěžícími, ale i mezi odbornou veřejností se nám podařilo pro letošní ročník zajistit více partnerů soutěže nejen z řad tištěných médií MarketingSalesMedia, on-line odborných médií DesignMagazin.cz, Font.cz a DeTePe.sk vysokých a specializovaných škol, renomovaných jmen marketingové scény české a slovenské republiky, co by členů odborné poroty, ale také z řad obchodních partnerů, kteří věnují vítězům hodnotné ceny.

Nejlepší návrh soutěžní sekce „Propagace vlasti“ bude stejně jako vítězný návrh loňského ročníku vyroben a umístěn na kamion ADTRUCKS a 6 měsíců bude brázdit silnice střední a západní Evropy.

A4_CZ_2014_final.pdf