Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

TESCO se změní na MY'

Obchodní domy Tesco změní logo a ponesou jednotnou značku MY' (čti Máj) :-). První obchodní dům pod tímto názvem bude příští týden otevřen v Liberci, následovat ho bude bývalý pražský Máj na Národní třídě, který čeká rozsáhlá rekonstrukce interiérů. Do nové podoby se dům vyloupne někdy kolem Vánoc…

Vizualizace nového interiéru obchodních domů Tesco, které ponesou nový název MY'.

"MY' odráží dědictví obchodního domu Národní. A dobře se to pamatuje a vyslovuje,“ konstatoval hlavní manažer OD Tesco Marcus Chipchase. Pro mnohé Pražany však Máj vůbec fungovat nepřestal a jinak mu po celá léta neřeknou. Česká republika je podle Chipchase první zemí, ve které se Tesco do nového konceptu obchodních domů pustilo. "Bude to nová generace obchodních domů“, konstatoval Simon Threadkell ze studia Fitch, které vypracovalo systém členění a uspořádání jednotlivých oddělení.

Více zde.

Jak se vám tato slovní hříčka a její grafické zpracování líbí?


Komentáře k článku

29. 4. 2009 11:10 ilya

myslim ze se to povedlo, vse lepsi nezli bilo-modro-cervene tesko. Ale je jasne ze je to pro mladsi generaci, viz prispevky dole... kdyz se nekomu libi logo zabky... uff...

21. 4. 2009 16:23 Tesco sa meni na ORANGE !?

Orange dizajn :)

14. 4. 2009 14:06 Samael

Logo je hnusný - nic víc hodnotit nelze.

30. 3. 2009 14:28 jana

celý My i Tesco stojí za H....Prošlé zboží,poloprázdné regály,no a např.p.ředitel v H.K. vypadá jak mongol

24. 2. 2009 12:07 RodRigo

co se týče interiérů, v Brně u nádraží je nově změněn interiér potravin, jestli i dalších pater OD nevím. Naprosto nefunkční a nepřehledné značení sekcí potravin, regály tak nízko, že člověk na zboží naspodu nevidí, pokud si k němu vyoženě nečupne. Velmi stísněné pokladny, člověk jen tak tak projede s košíkem, s kočárem mívají občas útrum. Už jen chybí nové logo a člověk nebude vůbec vědět kde je. Tak nevím, jestli je to ten nový styl nové generace OD Tesco, ale krok dobrou cestou to není.

22. 2. 2009 22:14 gábina

nelibi se mi to. ta kombinace barev je mdla a unyla. uvozovka-kostka-nebo-snad-pseudo-j je tam zrejme bez citelneho vyznamu, nema energii, neni ani libive hezka, proste takove nic, ani umeni ani pozlatko. Na jakou kategorii lidi to asi ma zabrat...Neze by podtrzene TESCO bylo krasa (ty rozpaly jsou hrozne), ale aspon ten font je zivy. A co se tyka hricky my-maj, to nevim, anglicky nidky nereknu my s dlouhym a, pro me to jsou dve ruzna slova, asi by mel vedet kazdy, kdo se ucil anglicky, ze v anglictine jsou tri ruzne delky samohlasek a my a maj stejnou nemaji.

22. 2. 2009 12:17 niki

vubec, ale VUBEC si mi to nelibi. to ze to ma jenom dve pismenka a jeste k tomu cerne (co je barva hodne negativni a depresevni) a ta kocecka s tim vocaskem.. ty vole... to je uplne smutny.

21. 2. 2009 21:37 juj

interiér bude zřejme moderni.to se mi libi.ale to logo mi prijde jak stavebni firma.ta uvozovka to podtrhla jeste vic.tesco bylo lepsi.chce to vic barvy.

20. 2. 2009 11:07 budlix

No to MY ho vyndej...
barvy jsou bleábr, a to nad tim je vystilizovaná uvozovka? bublina? blbina.

19. 2. 2009 20:20 Martin John

Montezuma3: Já taky furt říkám jdem do Péčka (kdysy dávno P-Market), dnes přes 3 vlastníky Penny Market... :-))))

19. 2. 2009 13:57 Montezuma3

joo, jeste si vspominam na dobu kdy obchodni sit Tesco koupila Carrefour. do dnes stale rikam "jedem do Káru." Ani ted se to nezmeni.

19. 2. 2009 09:23 aweek

ten název mi nijak nevadí, ale zpracování loga mi evokuje taky nějakou stavební nebo architektonickou firmu. Ta černá je moc výrazná, jestli má být vytvořen dojem od MY - jako můj obchod, my všichni pěkně nakupujeme nebo už ten máj - jaro, tak to by vizuál měl být přátelský a třeba trošku hravěšjí, tohle je příliš kostnaté a nudné. Logo samo osobě je dobré ale ne k obchodnímu domu.

19. 2. 2009 09:04 Matouš Horáček

Ani na chvíli mě nenapadlo číst to jako máj, nenacházím nic co by se mi na tom logu líbilo. Interiér ostatně bude také určitě odpovídat účelu - takže co řešit, bublina pro masu:) MY jsme ti o které jde, VY nám to zaplatíte:)

18. 2. 2009 19:09 Ondřej

Nápad s hříčkou my - ma:j mi nevadí, nicméně mi přijde, že je nevhodně zvolené barevné kódování loga, evokuje mi to stavební firmu. Tvar značky to jenom umocňuje...

18. 2. 2009 18:56 Jakub

my budem rikat pujdu do tesca

to se tyka teprve dnesnich nemluvnat a nenarozenych :)

18. 2. 2009 16:29 DN

Mohu se zeptat těch co hodnotí logo kladně..co na něm vidí zajmavého? Pro mě nicneříkající geometreický tvar..(nebo otevřené dveře?) opravdu nevím

18. 2. 2009 16:11 pavel jašek

Z visualizace nejde poznat nic zajímavého. Logo a výslovnost mne vede k jedinému: Žabka je fajn.

18. 2. 2009 16:04 Pavel

Docela otřepané, jak grafické zpracovaní, tak tzv. slovní hříčka. Průměr, nuda...

18. 2. 2009 15:57 Čtenář

Ještě že Máj na Národní je tak blízko Městské knihovně - ten apostrof je chytlavý. Jistě se objeví i další podobnosti. Zkušenost, že když něco jinak nazvem, tak tím změníme i podstatu, je zarmucující, byť ověřená, v Romeovi a Juli je o tom taky pár veršů.

18. 2. 2009 14:50 f

Nutnost číst texty v anglické výslovnosti mi přijde mnohem logičtější než palec dolu v logu maloobchodní společnosti...

18. 2. 2009 14:13 Jirka

Uvidíme dle aplikací - pokud lze mít názor na logo samotné - vynikajíící

18. 2. 2009 14:12 Lukas Veverka / www.parasite.cz

Na vysvetlenou. Tesco nemeni brand. Tesco hypermarkety typu K1, K2, K3 zustavaji tak jak je zname vcetne brandu. Pouze obchodni domy provozovane firmou Tesco (hostici v sobe ale i jine subjekty) se odted budou nazivat MY a predela se jim interier aby se mohlo jednat o obchodni domy nove generace.

18. 2. 2009 13:32 janzabransky

Chápu tu hříčku ale za sebe to čtu a budu číst my ne máj. Penzisté v tom ten máj asi taky nenajdou. Ale jinak nechápu proč musí tak dobře zavedená značka jako je tesco vynakládat prostředky na rebranding. Nevysvětluje se to někde? Ale je to docela pěkný i když trochu víc korporátní. S tou bublinou bude pěkná práce. Abych jen nechválil je to průměrný. Woolworth je jiná liga panečku.

18. 2. 2009 13:19 radek

tak to mi přijde vtipný! I logo se mi líbí.
Jen by mě zajímalo jestli budem říkat "půjdu do máje" nebo "půjdu k Nim" ;-)




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.