Nové logo Prahy 14
Studio Lemon design zvítězilo ve výběrovém řízení na logotyp Prahy 14.
Značka v grafické zkratce představuje pohled z ptačí perspektivy na urbanizovanou krajinu okrajové části města. Převládající zeleň s motivem vodní plochy je rozdělena dopravními cestami, které zároveň tvoří geometricky pojatou číslovku 14.
Více na: lemondesign.cz
Komentáře k článku
7. 6. 2012 15:24 Dana F.
Číslici opravdu lze těžko rozeznat. Pro mnohé se tak logo stává podivně seskupenými geometrickými tvary ... zvolené barvy jsou spíše vhodné do oblasti zdravotnictví, potravinových doplňků apod..
Je to neštastný trend současnosti, že nová vedení radnic a dalších institucí se ihned zaobírají novými vizuály. Po ukončení volebních období těchto inovátorů a opětovných personálních změnách, se pak mnozí vracejí zpět k původním koncepcím obohacených právě jen o drobné oživení a modernizaci. Někdy i čistě z principu....
Škoda peněz i nasazení ...
28. 3. 2012 10:14 stope32
I když člověk, který dělal web by zasloužil křeslo...
28. 3. 2012 08:36 Vaclav F. vaclav.fous(zavinac)gmail.com
22. 3. 2012 16:08 lh
21. 3. 2012 15:02 Disgrafik
20. 3. 2012 16:47 jakub | variable
20. 3. 2012 11:29 cadis aType
19. 3. 2012 20:02 Petr C.
19. 3. 2012 15:23 Font OK
19. 3. 2012 13:38 Petr
19. 3. 2012 13:24 Čenda
19. 3. 2012 13:08 Knaks
19. 3. 2012 13:01 Marek
19. 3. 2012 11:22 Tomas Galajda
na stránke lemondesign.cz sú uvedené aplikácie loga.
19. 3. 2012 11:18 Tomas Galajda
Dúfam, že uvidíme aspoň nejaké aplikácie vizuálnej identity tejto mestskej časti.
Typograficky zvolené zaujímavé písmo (no na výber sú iste aj kvalitnejšie), možno by som ale to písmo použil aj pri tvorbe štylizovaných číslic "14".