Nová značka USA
„Amerika je více než destinace. Amerika je země, kde je vše možné“, uvádí se v explikaci k nové značce. Podobné řešení napadne i řadu českých grafiků pracujících na logu Česka. Není-li totiž nic konkrétního ke stylizaci (jako mají šťastnější země klokana, javorový list nebo tulipán), pak shluk teček vždycky funguje jako symbolika toho, že „u nás je toho zajímavého prostě hodně“… :-)
Turistický „Brand USA“ má proměnlivou identitu, barvy se mění (tečky však zůstávají). Zavedení značky má stát kolem 200 milionů dolarů. Značka je to pěkná, moderní, ale přece jen: a) není to moc originální a za b) nepůsobí, že se ty Spojené státy tak nějak rozpadají? :-)
Pro zajímavost - i tato značka reprezentuje USA v zahraničí - logo ambasád vlády USA.
A značka na motivy vlajky v národních barvách, využívaná americkými sportovci.
A našli jsme i sbírku turistických log jednotlivých států USA. Až na zcela vybočující New York nic moc…
Komentáře k článku
11. 11. 2011 14:36 Dino
10. 11. 2011 11:23 FK
http://i.iinfo.cz/urs/Digitalizace_logo-116618880702444.gif
10. 11. 2011 10:30 miri
10. 11. 2011 09:32 tereza
9. 11. 2011 10:09 Michael
9. 11. 2011 08:18 Martin J.
http://www.michigan.org/
http://www.marionnaud.cz/
První co ve mě nová značka USA evokovala byla imigrace/emigrace.
8. 11. 2011 22:24 Koment
Takhle je to naprosto bezúčelné a jde to směrem soudobého designu, který slouží už jen k rozlišení jednotlivých verzí,čehokoli...bez nápadu!!!