Nová zdravotní pojišťovna Média
Na trh vstupuje nová zdravotní pojišťovna Média. A to přesto, že v současnosti na zdravotní pojištění doléhá krize a vláda kvůli tomu uvažuje o sloučení dvou jiných pojišťoven. Od ostatních deseti konkurenčních pojišťoven se chce Média odlišovat hlavně komunikací s klienty. V té chce být aktivnější. Podívejte se na její logo…
Naše hodnocení:
Značka je postavena na výrazném symbolu ze čtyř čtverců, zelenooranžové barevnosti a upraveném písmu vycházejícím patrně z fontu Verdana. Značka neobsahuje kromě veselé barevnosti mnoho pozitivních, originálních a sympatických prvků. Spíše technické či úřednické písmo se k zdravotnímu pojištění nehodí a ani čtyři čtverce do tvaru jednoho nevyvolávají žádné pozitivní emoce.
Nadto se nám nezdá šťastný ani výběr samotného názvu, který je zaveden jako obecné označení televize, rozhlasu a tisku, což bude problematicky komunikovatelné. Přitom by stačila nějaká malá změna, třeba jen jednoho písmenka, jako si např. jedna zavedená mediální agentura zvolila své jméno Médea (a nabízí média)…
Nevhodné prostrkání a další detaily snad ani netřeba hodnotit. Za nás proto známkujeme 4.
Pro zajímavost – konkurenční subjekty na trhu zdravotního pojištění.
A jak se značka Média (nebo spíše Médií?) líbí vám?
Komentáře k článku
26. 1. 2011 19:51 Klára
PS: konečně moderní a barevně vydařené logo, dávám 1 s *
6. 5. 2010 18:08 Amálie
5. 5. 2010 17:29 Amálie
15. 3. 2010 10:59 eva
7. 3. 2010 07:18 klára
22. 2. 2010 13:42 Jan Škuta
18. 2. 2010 16:08 Roman Dostál
9. 2. 2010 16:26 Jana Dvořáková
8. 2. 2010 19:15 Pavel Vetešník
Kde je v tomto státě právo když někdo něco získá podvodem a lží tak s toho profituje a podvedený občan nemá zastání !
Tady snad pomůže defenestrace aby se na takové úřady dostali lidé kteří ochrání občana od neetických praktik jaké provádí Média! Když jsem obrátil na právníka tak mi řekl že nemá cenu je žalovat že v dnešní době je lepší počkat rok a přejít spět k původní pojišťovně!!! Když se podívám na náš obecní úřad tak tam sedí lidé co tam seděli za bolševika a říkali si soudruzi a věřím že je to stejné na všech ministerstvech, vlády se mění ale úředník zůstava proto je můj boj s Média dostat za spárů mého syna a přítelkyni marný!!
15. 1. 2010 23:04 SYLVA
8. 1. 2010 10:19 Veronika
6. 1. 2010 10:24 Jana
PS: POŠLETE PROSÍM TUTO KNIHU VŠEM ZNÁMÝM CO MAJÍ CO NAPSAT DO TÉTO KNIHY ČÍM VÍCE NÁS BUDE TÍM LÉPE DĚKUJI VŠEM
http://www.blueboard.cz/kniha_0.php?id=485958&pid=&hid=f6vmd84eu6t89i8dadab5jarcb3s52
5. 1. 2010 15:57 Michaela
5. 1. 2010 15:55 Michaela
Matulová
29. 12. 2009 18:45 Michal Malina:.
29. 12. 2009 17:34 Honza
16. 12. 2009 22:47 zuzanay
2. 12. 2009 09:41 Honza
1. 12. 2009 17:00 Irca
26. 11. 2009 14:23 Jana Němcová
Němcová Jana
21. 11. 2009 20:04 milan
16. 11. 2009 22:35 Míša
12. 11. 2009 10:25 font
Vaše redakce.
11. 11. 2009 16:13 kateřina
6. 11. 2009 13:19 Slováčková Stanislava
5. 11. 2009 16:30 Jirka
5. 11. 2009 10:03 helena
4. 11. 2009 09:08 lenka usti
31. 10. 2009 12:37 květa
22. 10. 2009 15:51 Věra
16. 10. 2009 18:07 Květa
15. 9. 2009 09:25 klára
10. 7. 2009 07:28 Sylvie Brzaková
25. 6. 2009 20:26 keys
21. 6. 2009 11:51 jitka
ku pojištění.Nevím jestli se jim dá vůbec věřit. Jitka
8. 5. 2009 15:25 Šárka
Myslím si, že pojišťovna nabízí širokou nabídku příspěvků a hlavně si každý může kontrolovat co už vyčerpal a taky má přehled o tom zda za něj zam-tel platí zdr.pojištění. U ostatních pojištoven jsem se s tím nesetkala.Tohle si vše může kontrolovat na stránkách pojištovny.
28. 4. 2009 20:25 Lucka
Dokonce jsem i vše podepsala , ale v zápětí zrušila :-)
Volala jsem totiž doktorce , ke které chodí malý a ta by mně s tuto pojišťovnou nevzala ani s tou garanční listinou , kterou jsem dostala. Moc se mi ulevilo , když jsem to zrušila :-) Ja problémy nepotřebuji , doufám že nic nezneužijou i když jsem to zrušila.
24. 4. 2009 10:43 Jana
17. 4. 2009 14:49 Helena Meckur
16. 4. 2009 10:19 Alenka
9. 4. 2009 20:03 www. simona.ondra@seznam.cz123456
7. 4. 2009 09:15 jana
22. 3. 2009 17:25 Pospo
20. 3. 2009 18:15 budlix
platit ucty... hehe... kdo rikal ze umelec musi byt hladovy?
Kupuj si min blbosti > bude ti chodit min uctu > budes mit mensi potrebu fusovat zakazky.
PS: je treba si nase donatory vychovavat (ale respektovat ze nemaji studovane oko) ale zaroven nejni lepsi slasti nez presvedcit zprvu nevlidnou skupinu donatorskou a v nepsanem vyberovem rizeni porazit i Ing. Kancelarius Krysuse i s jeho pravitkem a pastelkou!!!!!
20. 3. 2009 17:59 budlix
typo mi nesedi. motiv tak na happy fabriku s kachlickama :-)
Zajimala by me ta vetsi komunikace s klienty. Vice mailu a dopisnich obalek?
minduser: hahaaa!! :-))) to jo...
17. 3. 2009 23:13 apokha.31.. stanislazlaw..
17. 3. 2009 13:58 Lukas Veverka / www.parasite.cz
Neni projev slabosti zakazku zrusit s tim ze za takovych podminek ji ja nemuzu realizovat kvalitne. Spise naopak.
17. 3. 2009 13:35 apokarel.stanizslaw...
2parasite: z pozice grafika ktery miluje svou praci a ma pozici, inteligenci a dostatecne silnou argumentaci aby klienta presvedcil /mj. i od toho tu jsme, ne abychom delali jak roboti prani klienta ale abychom byly temi doktory designu co narhnou spravnou lecbu :)))/, a pripadne -kdyz uz ma pripominky - tak ho nasmerovat na kvalitni smer /coz je tak ci tak UKOLEM KAZDEHO GRAFIKA ci jeho teamu. /
ALE
Chtel bych rici ze to tak funguje, chtel bych rici ze je to bezna praxe, chtel bych prohlasit ze jiz nebudu nidky v zivote delat graficke kompromisy /nerikam !! ze to tak ma byt a hlavne ze zrovna ja tohle delam :))) nastesti minimalne/ jen se domnivam ze tato problematika neni cernobila ani o pozici tvrdeho pristupu ke klientovi. Bylo o tom napsano mnoho knih a myslim ze rozdelit to takto cernobile je sice jednoduche ale toto reseni vetsinou nemuzes aplikovat na realitu. Na druhou stranu jako ideeovy postoj je to spravny, jen v tomtto pripade mam porad vice otazek nez rezolutních odpovedi viz. tvoje reakce.
Na druhou stranu i sebepitomejsi pozadavek klienta se da -temer vzdy- resit kvalitnim vystupem /!!, ale to uz zalezi na jednotlvcich a jejich kvalitach. I kdyz i toto neni absolutni - nekdy jsou to pozadavky opravdu bizarni..
Moje resume:
Myslim ze to neni jen o grafikovi ale pristupu k teto praci z obou stran - klient musi vedet ze nejde k idiotovi co mu jen realizuje jeho bajecne managerske napady ale k cloveku co umi poradit a predevsim - Sveruji se do pece grafika, ne naopak. /coz je samozrejme nesvar ceske spolecnosti diky mnoha faktorum je zde bohuzel casto grafik vniman jako nastroj mezi zidly a Macem./
Na druhe strane samozrejme musi sedet grafik s dostatecnym skiilz, s citem pro klienta atd... ale nevidel bych to takto jednoduse....
ps. omluva jestli je clanek zmatecny, musel jsem x krat odbehnout...
standa
17. 3. 2009 12:22 Lukas Veverka / www.parasite.cz
Nikdo nechce vnutit klientovi super design, jenz nasledne klient schova do supliku a nikdy ho nepouzije.
Ja mluvil o tom, ze vymlouvat se na klientuv zasah je irelevantni (at to mame hezky cesky) a smesne.
Je to jako zaparkovat na miste pro invalidy a vymlouvat se ze nikde jinde neslo zaparkovat. No co to je? To ze jsou spatne podminky jeste neznamena, ze clovek bude jednat jako prase.
A argument uzivit studio nebo zakazku - hm, presne tohle je duvod proc je kolem nas spousty odpornych designu, ktere znecistuji vizualne prostredi ve kterem zijem. Myslim si ze grafik nebo studio ktere je ochotne udelat prasarnu jen aby dostalo prachy a uspokojilo ego klienta nema na poli grafickeho designu co delat, a pokud tam je, tak ja takovym studiem a pristupem proste budu vzdy opovrhovat.
17. 3. 2009 11:56 RS
Kazdy kompromis ale ma sve hranice, s tim souhlasim. Jen je asi mame kazdy trochu jinde...
Spis by se asi mel umet kazdy pod sou praci podepsat. I kdyz nekdy je kompromisní a není uplne podle naseho... Pak by se videlo, kdo uz jde za onu hranici.
17. 3. 2009 11:16 Lukas Veverka / www.parasite.cz
Kdyby doktor nebo architekt nechal pacienty ci klienty zashaovat do sve prace tak by to dopadlo hodne zle.
Jiste, muzete namitat ze doktor a design jsou nesrovnatelne veci. Mozna. Ale je to prace, za kterou nesete zodpovednost jen vy - nikdy ne klient.
Tohle vymlouvani se na klienta proste nezeru. Jeste nikdy se me nestalo, ze bych nemohl rict: sorry, tuhle prasarnu delat nebudu, jdete si nekam jinam.
Vymlouvat se na klientuv zasah je v mych ocich smesne a pokrytecke.