Mototechna s novým logem
Mototechnu, která vznikla již v roce 1949, se podařilo za posledních 13 let úspěšně etablovat jako dobře rozvinutou značku v rámci skupiny AURES Holdings. Součástí přerodu Mototechny ve značku určenou pro prodej exkluzivních vozů je i změna vizuální image včetně nového loga.
Se začátkem nového roku společnost AURES Holdings zjednodušuje portfolio svých značek pro prodej jednotlivých segmentů zánovních a ojetých vozů. Největší změnou je, že značka zánovních vozů Mototechna se v rámci skupiny AURES Holdings osamostatnila – nově se soustředí na prodej a výkup prémiových vozů a komplexní řešení mobility na novém místě ve vlastním designovém showroomu v pražské Kolbenově ulici.
Zdroj zde. (www.mototechna.cz)
Mototechna svou historii píše již více než 7 desetiletí. Pod její taktovkou se v letech 1949–1989 v tehdejším Československu ubíral směr a vývoj automobilového průmyslu. Prostřednictvím svých poboček nabízela nové i ojeté vozy, ale také autodoplňky, autokosmetiku, maziva i služby.