Czech Republike už se tak nelíbí
Na konci června jsme informavali na našem blogu odbornou grafickou veřejnost o tom, že Czech Tourism si zvolil nové logo Czech Republike. Nyní jsme zaregistrovali na www.czechtourism.com, že logo z původního vítězného znění zmizelo a místo něj se používá ve stejné grafické úpravě nápis CzechRepublic.
Požádali jsme o zaslání informace, z jakého důvodu došlo ke změně vítězného logotypu, vzešlého z výběrového řízení, odbor strategie a marketingové komunikace.
Jeho ředitel Mgr. Marek Mráz nám zaslal tuto oficiální informaci:
S komunikací loga Czech Republike jsme začali bezprostředně po výběru vítězné nabídky. Jedním z nejviditelnějších nástrojů byla marketingová kampaň v první polovině roku 2013, jež logo užívala a jejíž výstupy pro informaci přikládáme. Ke změně jsme po testovací fázi přistoupili na základě rozhodnutí našeho zřizovatele a též připomínek některých partnerů. Logo Czech Republike zůstává v našem manuálu, a to zejména pro účely komunikace ve speciálních projektech, sociálních sítích apod. Podstata konceptu nové vizuální identity destinační značky, která představuje Českou republiku jako zemi příběhů, zůstává zachována. Na úpravě logotypu a dalších aplikací i nadále spolupracujeme se studiem Marvil.
Komentáře k článku
2. 9. 2013 10:49 Pavel
26. 8. 2013 12:22 Michal
12. 8. 2013 18:57 Speedy
Když organizace CzechTourism před časem představila nové logo s textem "Czech Republike", rozpoutala opět debatu o tom, proč se Česko bojí ve světe prezentovat jinak než formálním dvouslovným názvem. Viz:
http://zpravy.ihned.cz/c1-56401510-czechia-czech-lands-nebo-cr-vypadame-jak-bananova-republika-tvrdi-odbornik
11. 8. 2013 08:52 teamwhd
8. 8. 2013 23:59 kunhůta
8. 8. 2013 14:19 lh
8. 8. 2013 10:42 twengo
8. 8. 2013 10:28 eix
8. 8. 2013 09:19 marlon
To je jako vypsat výběrko na stavbu dálnice, s vítězem ji celou postavit a po roce ji nakonec přestavět na polní cestu (a určitě ne zadarmo - nebo tohle nové logo udělal Marvil zadarmo???).
Práce, čas a prachy jdou do kanálu, zůstává jen absolutní nicneříkající a nefunkční nesmysl.
Ostuda všech zúčastněných.
7. 8. 2013 18:19 Honza
7. 8. 2013 18:07 Ondra
7. 8. 2013 17:55 Michal
7. 8. 2013 14:38 Matlafous
7. 8. 2013 12:55 Honza
A vy myslíte, že ne? A co Rath, Nečas...to jsou příběhy jak ze stříbrného plátna! :-)
7. 8. 2013 11:25 Hehe
Ze to nebude fungovat bylo jasne od zacatku.
7. 8. 2013 09:48 Boza
7. 8. 2013 09:33 Matlafous
Nehledě na to, že logo nyní postrádá jakýkoli (byť) pseudovtip, který byl alespoň obsažený v předchozí verzi.