Font 145 :: 1/2016 :: téma: Stavebnictví
název článku |
charakteristika |
číslo strany |
Luftballon letí |
agentura vzniklá teprve před rokem se pyšní například plakáty pro letošní filmové ceny Český lev nebo novocirkusové seskupení Losers |
4 – 7 |
Písmo UMPRUM |
pokračování série prezentací autorských českých písem |
8 – 9 |
Jan Brukner |
pohybuje se dynamicky v oblasti digitální tvorby kreativních vizualizací pro reklamu a film |
10 – 13 |
Czech Press Photo |
obrazové ohlédnutí za 21. ročníkem tradiční fotografické soutěže |
14 |
Jan Zátorský ml. |
rozhovor s výhercem posledního ročníku Czech Press Photo |
15 – 18 |
Doteky papíru 2015 |
slavnostní vyhlášení vítězů kreativní soutěže s letošním tématem Letní olympijské hry Rio de Janeiro 2016 |
19 |
Jo Nesbø |
grafická úprava bestsellerů krále severské krimi |
20 – 21 |
Lucie Mrázová |
autorka úpravy českých vydání Jo Nesbøho |
22 – 23 |
Graduation Projects 2015 |
vitězné práce 6. ročníku mezinárodní soutěže absolventských prací studentů ze zemí Visegrádské čtyřky |
24 – 25 |
Nech ten mech |
1. místo v soutěži NČKR 2014 v kategorii Literatura pro děti a mládež |
26 – 27 |
Corporate: stavebniny |
vizuální styl tuzemských i zahraničních výrobců stavebních materiálů |
28 – 33 |
ZAPA beton nepřehlédnete |
veselá, pestrobarevná a vtipná tvář české firmy ZAPA beton |
34 |
Cement a design |
obaly sypkých stavebních směsí |
35 |
Fatra a nová sdílená identita |
novou vizuální identitu (r. 2015) vytvořila agentura Imperial media ve spolupráci s Kafka Design |
36 – 37 |
Loga stavebnin |
tradiční rubrika s hodnocením značek |
38 – 39 |
URW Palladio |
pravidelné ukázky písem |
40 – 41 |
Anketa periferie |
tradiční anketa z oblasti periferií určených pro grafické obory a anketa dodavatelů fotopřístrojů a fototechniky |
42 – 43 |
ON tisk – žijeme online tiskem |
řešení online kalkulátoru a objednávkového systému na www.ontisk.cz |
44 – 45 |
Trendy vývoje monitorů |
trendy očima A. Charváta, ředitele EIZO v České republice |
46 |
EIZO FORIS FS2735 |
první monitor na světě ovládaný ze smartphonu |
47 |
Kalendář plný efektů |
zákulisí tvorby autorského kalendáře pro tiskárnu Grafico, který vytvářelo Kantor’s Creative Club |
48 – 49 |
Reklama Polygraf letos trochu jinak |
strategie pro letošní ročník, který se uskuteční 10.–12. května 2016 |
50 |
Obal jako poutač |
význam obalů, displejů a policového designu v rychlosti prodeje zboží |
51 |
Klíč stavby – klíče na klíč – klíče klíčů |
pojednání Michala Weina o fenoménu klíče ve znacích a logotypech |
52 –55 |
Webdesign v r. 2016 |
trendy a novinky v roce 2016 |
56 – 58 |
Krok za krokem |
postup tvorby obálky minulého Fontu připravil Karel Hejkal |
60 – 61 |
Ve zkratce |
rubrika s aktualitami a drobnými zprávami |
62 – 66 |