Font

fontshop

Výběr jazyka

cs / en

 

Font 145 :: 1/2016 :: téma: Stavebnictví

název článku

charakteristika

číslo strany

Luftballon letí

agentura vzniklá teprve před rokem se pyšní například plakáty pro letošní filmové ceny Český lev nebo novocirkusové seskupení Losers

4 – 7

Písmo UMPRUM

pokračování série prezentací autorských českých písem

8 – 9

Jan Brukner

pohybuje se dynamicky v oblasti digitální tvorby kreativních vizualizací pro reklamu a film

10 – 13

Czech Press Photo

obrazové ohlédnutí za 21. ročníkem tradiční fotografické soutěže

14

Jan Zátorský ml.

rozhovor s výhercem posledního ročníku Czech Press Photo

15 – 18

Doteky papíru 2015

slavnostní vyhlášení vítězů kreativní soutěže s letošním tématem Letní olympijské hry Rio de Janeiro 2016

19

Jo Nesbø

grafická úprava bestsellerů krále severské krimi

20 – 21

Lucie Mrázová

autorka úpravy českých vydání Jo Nesbøho

22 – 23

Graduation Projects 2015

vitězné práce 6. ročníku mezinárodní soutěže absolventských prací studentů ze zemí Visegrádské čtyřky

24 – 25

Nech ten mech

1. místo v soutěži NČKR 2014 v kategorii Literatura pro děti a mládež

26 – 27

Corporate: stavebniny

vizuální styl tuzemských i zahraničních výrobců stavebních materiálů

28 – 33

ZAPA beton nepřehlédnete

veselá, pestrobarevná a vtipná tvář české firmy ZAPA beton

34

Cement a design

obaly sypkých stavebních směsí

35

Fatra a nová sdílená identita

novou vizuální identitu (r. 2015) vytvořila agentura Imperial media ve spolupráci s Kafka Design

36 – 37

Loga stavebnin

tradiční rubrika s hodnocením značek

38 – 39

URW Palladio

pravidelné ukázky písem

40 – 41

Anketa periferie

tradiční anketa z oblasti periferií určených pro grafické obory a anketa dodavatelů fotopřístrojů a fototechniky

42 – 43

ON tisk – žijeme online tiskem

řešení online kalkulátoru a objednávkového systému na www.ontisk.cz

44 – 45

Trendy vývoje monitorů

trendy očima A. Charváta, ředitele EIZO v České republice

46

EIZO FORIS FS2735

první monitor na světě ovládaný ze smartphonu

47

Kalendář plný efektů

zákulisí tvorby autorského kalendáře pro tiskárnu Grafico, který vytvářelo Kantor’s Creative Club

48 – 49

Reklama Polygraf letos trochu jinak

strategie pro letošní ročník, který se uskuteční 10.–12. května 2016

50

Obal jako poutač

význam obalů, displejů a policového designu v rychlosti prodeje zboží

51

Klíč stavby – klíče na klíč – klíče klíčů

pojednání Michala Weina o fenoménu klíče ve znacích a logotypech

52 –55

Webdesign v r. 2016

trendy a novinky v roce 2016

56 – 58

Krok za krokem

postup tvorby obálky minulého Fontu připravil Karel Hejkal

60 – 61

Ve zkratce

rubrika s aktualitami a drobnými zprávami

62 – 66