Redesign značky a změna vizuálního stylu Škoda Transportation
Společnost Škoda Transportation je tradiční českou výrobní firmou se silným postavením na domácím i světovém trhu. Zaměřuje se na obor dopravního strojírenství, mezi klíčové výrobky patří nízkopodlažní tramvaje, elektrické lokomotivy, metro, příměstské vlakové jednotky, trolejbusy, ale i trakční motory či kompletní pohony pro dopravní systémy. Společnost se rozhodla sjednotit firemní komunikaci a s novým rokem představuje nový jednotný vizuální styl, jehož autorem je Libor Jelínek, creative director Dynamo design.
Ukázka loga ze serveru novinky.cz.
Mírným redesignem prošla i značka Škody, která reprezentuje firmu už téměř jedno století. Podoba nového loga i grafického stylu v sobě zahrnuje kvalitu a technickou přesnost, kterou už historicky vyjadřuje i tradiční okřídlený šíp, ale také dynamiku, inovace, ekologičnost a moderní trendy, prostřednictvím kterých se firma stále více prezentuje vůči svým zákazníkům.
„Redesign značky se od původního loga liší jen v nepatrných detailech symbolu, viditelnější úpravou je plastičnost a s tím související světlý odstín modré a šedé. Změnila se také typografie, která značku sjednocuje s novým vizuálním stylem,“ řekl Libor Jelínek.
Firma bude novou grafickou identitu implementovat do svých materiálů postupně. Nejprve změnu zaznamenal web společnosti a některé elektronické dokumenty, dále přijdou na řadu tištěné prezentační materiály a výrobky.
Zdroj a více zde.
Komentáře k článku
13. 3. 2015 22:48 Johny
29. 1. 2015 08:38 jiří
Šeredné, šeredné, šeredné...
28. 1. 2015 13:16 vitezslavstrobl.com
18. 1. 2015 17:14 Martin
12. 1. 2015 23:30 Jakub Čaja
12. 1. 2015 17:09 věra marešová | blog.vgrafik.cz
12. 1. 2015 15:59 Petr Bernát
12. 1. 2015 15:24 Jakub
12. 1. 2015 14:06 Jakub
12. 1. 2015 13:56 Jirka
Proč je barva šípu jiná než barva nápisu škoda?
Proč je šíp 3D a text není?
Celkově prostě ten nápis škoda vůbec neladí s tím symbolem.