Font

web

Výběr jazyka

cs / en

 

Oborová zdravotní pojišťovna mění korporátní design

Od 15. dubna začíná OZP užívat nové logo v nových barvách, postupně dochází ke změně webové prezentace a online aplikací v portálu VITAKARTA ONLINE.


V úterý 15. dubna také startuje reklamní kampaň OZP, která pod heslem „Pečujeme o Vás každou vteřinu“ představuje nejen novou image pojišťovny, ale zdůrazňuje online koncept první české elektronické zdravotní pojišťovny a upozorňuje také na další nadstandardní služby, jako je třeba nonstop medicínská asistence.

 

Autorem grafických změn OZP je studio MIMATIK, grafiku webové prezentace navrhla společnost 4ELEMENTS GROUP a kreativní koncept kampaně pochází z dílny agentury MÉDEA, která také zajišťuje nákupní a produkční část kampaně.

Zdroj zde.


Komentáře k článku

11. 6. 2014 00:46 jitka cechova

Ten web je strasne slaby... barevnost se mi libi i koncept kampane ale nikdy nedela dobrotu kdyz jeden projekt dela na kusy vice lidi bez spoluprace... perfektni priklad

17. 4. 2014 11:20 DN

@Honza: Tak uplne nemuzu souhlasit. Pokud je logo (i takhle jednoducheho) postaveno na silnem vizualu, jako ze ted je, muze to vyborne fungovat.
Vzdy neni potreba vedle logotypu i znacka.

16. 4. 2014 19:34 Honza

Tak to je hóóódně ubohé ! Tomu se snad ani nedá říct logo !

15. 4. 2014 20:11 Stružák

Barevně proč ne, ale jinak je nový logo absolutně bez nápadu.

15. 4. 2014 11:24 DN

Jako osoba pojistena u ozp jsem nekolikrat ztratil nervy nad hledanim potrebne informace na jejich starym webu.

Novy stranky jsou obsahove i vizualne prehlednejsi. I tak je tam ale nekolik veci co jsou podle me mimo (aktuality jako nejvyraznejsi prvek na hlavni strance - proboha proc?)

Dobry je ze se nebali upustit od te silene krvave barvy v logu. Celkove se mi velmi silnej vizual libi.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.