Font

web

Výběr jazyka

cs / en

 

CIMEX s novou značkou

Významná skupina firem CIMEX, zaměřených především na reality, redesignovala zastaralou značku a změnila i vizuální styl včetně webových stránek. Po redesignu zůstala zachována jen firemní červená barva.

Webové stránky, vycházející z firemní červené barevnosti a černobílých fotek, nám připadají elegantní a čisté.

Samotné logo se nám už tolik nelíbí – typografie „rozházených“ písmenek je nehezká, opticky např. písmeno X dole působí menší a především celek působí kompozičně nahodile. Nepromyšlenost pak podtrhuje nutnost duplikování názvu koncernu pod symbolem, což je zbytečné (asi jako kdyby pod oválným logem Ford musel být umístěn znovu název „Ford“).

Jak se tato změna líbí vám?

Autorem je agentura Balooagency.

 


Komentáře k článku

23. 6. 2014 10:52 Martin Kaucký

Možná máme jen malou představivost.
Viz jejich motto na stránkách "... za hranicemi vašich představ".

4. 6. 2014 09:22 Jan

Velmi zle aj po redizajne.

3. 6. 2014 00:35 DN

Jako jedna z prvnich veci me napadlo jak se neco takoveho dostane na stranky font blogu.
Tim nemyslim ze je spatne ze se zde ukazuji i nepodarene kousky, jen me to trosku zaskocilo...samotny design totiz asi ani nema smysl komentovat.

Pokud bylo zamerem Baloonagency udelat o firme nejake povedomi asi se jim to podarilo, bohuzel s negativnim do(od)padem.

2. 6. 2014 13:30 Martin Pěnička

Mně se líbí jen šedý název a dobře vybraný font typograficky, obrázkově hrůza. Mohli by zpracovat nějaké logo na základě toho logotypu.

2. 6. 2014 12:29 wgx

Pokud se budeme bavit pouze o logu, tak to se opravdu nepovedlo.. web se mi líbí, ikdyž na mě působí trochu sterilním dojmem.

30. 5. 2014 19:31 Font

Tea: taková je realita, Ukazujeme to, na co narazíme nebo nám někdo pošle - od plakátů na Karlovarský festival, po redesign významných firem nebo nové značky měst. Obrázek o celkovém stavu designu u nás nechť si učiní každý sám. Selektovat neumíme (často je to i dost subjektivní) a je i dost čtenářů, které zajímá, jak co dopadlo (třeba výsledky soutěží nebo výběrových řízení) - i když to dopadlo nedobře.
Ale posílejte na náš email své tipy, pokud nám něco uteče, budeme rádi.

30. 5. 2014 19:09 Tea

Odkud tyhle věci taháte? Všude okolo toho vzniká tolik, i dobrýho, i v ČR... Kdybych si měl dělat o místním designu obrázek podle postů na Fontu, musel bych se jít podřezat. Možná by stálo za to se zaměřit na kvalitu a relevanci a nehojit se na zoufalství druhých.

30. 5. 2014 13:51 Michal

Celkově je to hrůza. Na redesignu asi není nic, co by stálo za přemýšlením. Je to nudné, kompozičně nesmyslné, nedává to žádný smysl, velikosti písmen, jejich uspořádání a zopakování názvu znovu pod tím je také zcela mimo mísu. Ostatně, podívám-li se na jejich web (autorů) tak je to suché, prakticky žádné informace, jakoby anonymní profil.

Za mě palec dolů a pro firmu podle mého názoru vyhozené peníze.