VZP chystá tendr na korporátní identitu
Všeobecná zdravotní pojišťovna chystá změnu svého komunikačního stylu. Vedle šedesátimilionové zakázky na nákup mediálního prostoru tak připravuje i tendr na grafické a designové služby v oblasti korporátní identity. Hodnota této zakázky činí předběžně čtyři miliony Kč, mělo by jít o dvouletou smlouvu. Informaci o tom zveřejnil Věstník veřejných zakázek.
Úkolem realizátora budou grafické a designové práce v rámci firemní image pojišťovny VZP, prováděné kontinuálně na základě elektronického briefu. Samotná činnost bude spočívat v přípravě grafických nebo designových návrhů pro image polepy v rámci akcí a aktivit ústředí pojišťovny, obecné image roll-upy, bannery, LCD obrazovky na pobočkách, vizitky, razítka, merkantilní tiskoviny, prezentační materiály (grafický design pro propagační stolky, stojánky, vlajky, stany, reklamní stěny a podobně), orientační systém a značení budov, značení vozidel, PR inzerce pro tiskové oddělení, image kampaně a grafická podpora pro všechny úseky ústředí, imageové online bannery, infografika a návrhy pro řešení webových stránek, facebookového profilu pojišťovny a dalších microsite.
Vítěz výběrového řízení by měl pracovat pro pojišťovnu od ledna 2017 do prosince 2019.
Zdroj a více zde.
Všeobecná zdravotní pojišťovna nasadila v roce 2014 nový vizuální styl, kde se zaměřila na zpodobnění klientů VZP ve formě ilustrovaných postaviček. Poprvé se tento styl objevil v tiskové inzerci. Kreativu navrhla reklamní agentura Foxo, která pro VZP řešila více kampaní a např. i výroční zprávu (více ukázek zde).
Více zde.
Redakce zatím více informací k tomuto tendru nemá a tak budeme zvědaví, jak dopadne, kdo bude v odborné komisi a kdo vyhraje… :)
Komentáře k článku
14. 2. 2016 15:13 karel
14. 2. 2016 15:13 karel
12. 2. 2016 14:01 jakub
10. 2. 2016 13:40 Font
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/cs/Form/Display/642880