Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Kampaň na oslavu 100 let od založení Československa

CzechTourism spouští kampaň k oslavám 100. výročí založení Československa. Komunikace staví na významných českých a slovenských osobnostech, jejichž profesní či osobní život je spjat s Českou i Slovenskou republikou, a zároveň na symbolu národní české a slovenské vlajky namalované na tvářích – s dovětkem „neměnil/a bych“ či „nemenil/a by som“.

Na kampani spolupracovala agentura WMC/Grey. Režie se ujal Jan Hřebejk, za kamerou stál Martin Štrba. 
Investice do kampaně činí 25 milionů korun. Média v hodnotě 3,49 mil. korun zajišťuje agentura Magnas Media.

Zdroj a více (videa) naleznete zde.

 

Logo (resp. jejich řada) vzniklo v tendru CzechTourismu, autorem je Studio Marvil (více ve Fontu 156).

Jak se vám to líbí?


Komentáře k článku

22. 5. 2018 12:12 Iva

Koncept je okopírovaný. Tohle si normálně na sebe kreslí fanoušci sportu.

19. 5. 2018 19:14 Petr

Možná by mohl Czech Tourism tyto plakáty vytisknout a nalepit na podvodné směnárny, tam by se nápis "Neměnil bych" hodil nejlépe.

18. 5. 2018 21:35 lh

vubec to nema stavu, debilni claim a sterilni fotky. kdo je cilovka proboha.

18. 5. 2018 15:44 jakub

napad nic moc, vypada to jak fotky fanousku hokeje... dustojnost vyroci z toho tedy nesrsi... czechtourism ale rad utraci za zbytecnosti

18. 5. 2018 15:37 * Karel *

25 mega k upevnění ega...

18. 5. 2018 14:04 Petr

Nevim co jiného na to říct než: Prooč???




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.