Font

reklama

Výběr jazyka

cs / en

 

Hitrádio nasazuje nové logo i znělky

Síť devíti regionálních stanic Hitrádio od začátku června změní vizuální styl i znělky. Chce tak oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20 až 45 let. Do změny vlastník, skupina Media Bohemia, investoval přes deset milionů korun. Firma to uvedla v tiskové zprávě. 

Dominantou nového loga Hitrádia se stává „srdce, které hraje“.

Síť rádií nasazuje nové znělky, které vznikly za spolupráce s českými umělci v čele se zpěvačkou Dashou. Dále 6. června představí nové grafické logo, nový font písma a nové barvy. Logo vytvořil ostravský grafik Georgi Stojkov, který má za sebou spolupráci s Febiofestem či kapelou Kryštof. Dominantou nového loga se stává „srdce, které hraje“.

S tím je spojena změna hudebního positioningu. I ten je nově vyjádřen sloganem Hitrádio – rádio, které hraje. Na nové zvukové grafice spolupracovalo studio Audiowerk Berlin.

„Nešlo nám čistě o změnu loga. Zadání bylo změna komunikačního konceptu Hitrádia. Před deseti lety bylo hlavním cílem vytvořit programově homogenní skupinu regionálních rádiových lídrů, zároveň ale zachovat jejich regionální jedinečnost. Dnes se posouváme o krok dál,“ uvedl člen představenstva pro řízení programu Jan Neuman. 

Zdroj a více zde.

O předchozí změně jsme psali v roce 2008 zde.

 

Jak se vám nové logo se srdíčkem líbí? Podle redakce je to znatelný posun k lepšímu, jen nám tam nějak pořád chybí na konci písmenko "o". :-)


Komentáře k článku

8. 6. 2016 15:37 Roman

Hit Rádi Jo!

7. 6. 2016 16:12 Johny

Vpohodě, na O je důraz, je to provokativní, bude to fungovat. Jedinej problem mam s tim jak u tohohle asi vypadá safespace :-/

7. 6. 2016 13:54 Jaromír

Nejsem kompetentní vyjádřit se k celému odborně, takže jen z uživatelského hlediska říkám, že nevím kdo nebo co jsou "HiTRÁDi". To "O" tam není a nedá se to normálně přečíst. Připomíná mi to situaci, kdy se vám tak zalíbí vlastní návrh, že nevidíte podstatnosti. Ale od toho jsou tu ti druzí, aby nás na to upozornili. Ale třeba to bylo úplně jinak...

6. 6. 2016 00:59 robot

tak snaha byla. Ale je to nečitelné z hlediska toho "O". Plus triko je mimo – pokud to neni záměr... Rádo které hraje. Jinak souhlas s Jan, je to street cool design co už nikdo nedělá. Třeba ale časem bude zase comeback a tak je to vlastně nadčasové :)

5. 6. 2016 21:54 DN

...tri tecky se dnes jeste nekde pouzivaji?

5. 6. 2016 20:01 Adam

Zrejme precízne nevykalkulovaná, ale impulzívne a inštinktívne vytvorená identita.

3. 6. 2016 13:25 Jan

Posunem k lepšímu by v tomto případě bylo i pověstné drátem do oka. Je to bizarnost: jak bylo řečeno výše, srdce ani v nejmenším neevokuje písmeno "o", takže HiTRÁDi. Použití mínuskových "i" nedává smysl a dohromady s nijak neintegrovaným akcentem nad A vytváří dost podivný rytmus. Snaha o vizuál se cení, ale nevím jestli je úplně šťastné to celé postavit na pseudo-street estetice zamrzlé někde v roce 2005 evokující výprodej ve vektorové bance. To minulé logo v sobě mělo alespoň jakési upřímné severočeské buranství a šlo číst, byť asi ne v menších velikostech.