Font

písmo

Výběr jazyka

cs / en

 

Volkswagen mění typografii

Slavný slogan „Das Auto.“ a veškerá další komunikace německé automobilky mění své korporátní písmo. Nový font Volkswagen Head slouží pro titulky, řez VW Text je určen na menší a delší texty. Tato spíše evoluční změna (logo se nemění), nazvaná v tiskové zprávě „360° Brand Experience“, se bude postupně zavádět do praxe v následujících měsících…

Původní styl vycházel z písma Futura (toto nadčasové písmo navrhl špičkový typograf Paul Renner již v roce 1927).

Nové písmo vzniklo ve spolupráci se známým berlínským studiem MetaDesign, která se stará o vizuální identitu VW od roku 1997.

Zdroj a více zde.


Komentáře k článku

13. 6. 2015 16:32 DN

za me to ubralo wolksvagnu cast jeho identity. Das Auto bylo krasne identifikovatelny. Tenhle font je sice modernejsi ale ztraci se v zaplave podobnych.
Skoda.

1. 6. 2015 10:32 wgx

Das Typo.

1. 6. 2015 08:07 dj bobo

lepší, hezčí, větší minusky pomůžou zejména na internetech a ve věcech digitálních. Kulantnější písmo není tak agresivní a může fungovat více "kamarádsky". Prostě ano!

29. 5. 2015 13:28 péťa

tak toto je revoluce přesně v německém stylu. Písmo je pěkné, ale čuměl jsem na to logo pěknou dobu, než jsem si všiml rozdílu. Mimochodem - Futura je sice už písmo, které má svůj boom za sebou, ale bylo mi jí líto už když se Ikea rozhodla pro změnu typografie a i u VW nám tak nějak pocit, že typograficky směřuje v vycizelovanému univerzálnímu Europísmu.