Vlk z Wall Street
Natočit film o zhýralém, do sebe zahleděném egomaniakovi a dovést diváka až k tomu, že chce vědět, jak to s ním skončí, tomu se říká umění. Vlk z Wall Street režiséra Martina Scorseseho je skvělý film s fantastickým Leonardem DiCapriem, jenž tu předvádí dost možná nejlepší výkon své kariéry. Podívejme se na plakáty k tomuto novému filmu…
Vlk z Wall Street je adaptací stejnojmenného životopisného bestselleru Jordana Belforta. Ten v něm popsal svůj neuvěřitelný příběh vzestupu i pádu člověka, který se od píky vypracoval na jednoho z nejbohatších lidí na Wall Street, schopného vydělávat v rámci minut miliony dolarů. Příběh Jordana Belforta je fascinujícím příběhem kapitalismu zbaveného morálky.
Celá recenze zde.
Na www.csfd.cz má film již nyní úctyhodných 89 %.
Hlavní podoba plakátu je s fotografií Di Capria, jeho varianty jsou někdy i bez fotky.
Plakáty z filmu stojí na černém logotypu z písma Din na žluté ploše v barevnosti newyorských taxíků. Překvapivě ale není umístění nápisu ve žlutém obdélníku na plakátech stejné a čisté.
V zahraničí si plakát různě upravují. Ne vždy k lepšímu.
Česká verze plakátu patří k nejhorším – autor se nenamáhal dodržet písmo Din a nějak zajímavě si poradit s krátkým českým slovem „vlk“. Nebyla by elegantnější jednořádková varianta názvu?
Jak se vám plakáty k filmu líbí?
Zdroj zde.
Alternativní návrhy plakátů naleznete zde.
Komentáře k článku
27. 1. 2014 23:53 Kikin
24. 1. 2014 15:58 Milan Sypěna
Myslím ale, že typografická destrukce české varianty je natolik výrazná, že bylo v silách zadavatele, aby rozpoznal to, že originál jde jiným směrem. Mám ale pocit, že v tomto případě se zadavatel spíš než na titul zaměřil na to, aby maximálně nazvětšoval informaci o uvedení do kin a dal nám hloupějším čtenářům jasný pokyn k návštěvě kina. Takže nejen nevkusná adaptace logotypu filmu, ale bod dolů za nejméně vkusnou patičku plakátu (hodnoceno včetně asiatů)
24. 1. 2014 15:57 Milan Sypěna
Myslím ale, že typografická destrukce české varianty je natolik výrazná, že bylo v silách zadavatele, aby rozpoznal to, že originál jde jiným směrem. Mám ale pocit, že v tomto případě se zadavatel spíš než na titul zaměřil na to, aby maximálně nazvětšoval informaci o uvedení do kin a dal nám hloupějším čtenářům jasný pokyn k návštěvě kina. Takže nejen nevkusná adaptace logotypu filmu, ale bod dolů za nejméně vkusnou patičku plakátu (hodnoceno včetně asiatů)