Font

ostatní

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový Font 167 se již tiskne!

Font 167

Na co se můžete těšit v letošním čtvrtém čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI kosmetických firem, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, typografie, ilustrace, fotografie nebo grafického software a věnujeme se také polygrafii…

krasopiska1     krasopiska2

Úvodem vám představíme Krasopisku Hanu Baštinskou, která vytváří převážně moderní kaligrafii. Kromě prací na zakázku, pořádá kurzy kaligrafie, věnuje se svému eshopu a nedávno o kaligrafii napsala a vydala knihu.

Poreferujeme o dvou úspěšných tendrech na novou vizuální identitu, které v uplynulé době proběhly formou uzavřených výběrových řízení: svou tvář získalo město Litoměřice a Moravská filharmonie Olomouc.

 

DOX_petr_sis

Pozveme vás do pražského Centra současného umění DOX na výstavu světoznámého grafika a ilustrátora Petra Síse.

 

LUSTR Anna Havelková

Ohlédneme se za právě uplynulým mezinárodním festivalem současné ilustrace LUSTR 2019 a představíme výsledky letošního ročníku Model Young Package, tématem byl tentokrát zážitek z rozbalování.

Na následujících stránkách se Filip Blažek věnuje písmu jako kulturnímu fenoménu – tentokrát se zabývá Google Fonts.

 

annie-leibovitz     annie2

A představíme novinku z nakladatelství Argo – biografii proslulé fotografky Annie Leibovitz s názvem Při práci.

Další stránky jsou věnovány nakladatelství Take Take Take, konkrétně jejich Ilustrované ústavě ČR, která obsadila 2. místo v soutěži NČKR 2018 v kategorii Odborná literatura.

 

 

maybelline

mac_print_ad

Hlavním tématem tohoto čísla je corporate tuzemských i zahraničních kosmetických firem, jmenovitě zmíníme například Dermacol, Niveu či Wellu, z mladých značek přírodní kosmetiky například Onest, Mylo či Smyssly.

A tradičně budeme hodnotit úroveň log v tomto oboru.

 

V technicky zaměřené části Fontu se dozvíte, jak jednotlivé tiskárny hodnotí současnou situaci na polygrafickém trhu u nás či jaké zušlechťovací technologie je možné použít pro kosmetické obaly atd.

Tématem přístupnosti webu se zaobírá Richard Krejčí – zkoumá nastavení vzhledu a funkcionality, která umožňují jeho využití i osobám s různými zdravotními omezeními.

Michal Wein ve svém tradičním příspěvku tentokrát rozebírá fenomén barev ve znacích a logotypech.

Font uzavírá rubrika ve zkratce, kde naleznete přehledně mnohé aktuální zajímavosti z našeho oboru.

Těšíme se zde na vaše komentáře, až si nový Font pořádně prostudujete. :-) Do schránek by vám měl dorazit asi za týden.


Komentáře k článku

18. 10. 2019 23:59 wein

Michal Wein ve svém tradičním příspěvku tentokrát rozebírá fenomén růže ve znacích a logotypech.
O barvě vice na www.znakznackaznameni.cz




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.