Font

ostatní

Výběr jazyka

cs / en

 

Nový Font 161 se již tiskne!

Na co se můžete těšit v podzimním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI restaurací, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se také polygrafii…

   

Úvodem vám nabídneme rozhovor s ilustrátorem a kreslířem Karlem Cettlem, který se coby vystudovaný paleontolog věnuje také odborné ilustraci, ale jeho portfolio zahrnuje celou šíři dalších prací, např. komiksy, storyboardy či interiérové malby.

Následuje reportáž Lindy Kudrnovské z typografické konference AtypI, jejíž letošní ročník se konal v Antverpách a tématem bylo Dědictví.

 

    

Na dalších stránkách představíme fotografa Aleše Otýpku, který se v současné době specializuje zejména na foodstyling a obalový design potravinářských výrobků.

 

Ukážeme výsledky výběrového řízení na logo a vizuální styl projektu Baba 1932, jež vyhlásil na jaře Magistrát hl. m. Prahy ve spolupráci s UGD a v němž zvítězil grafický designér Jan Šabach. Dále poreferujeme o vítězích letošního ročníku soutěže v obalovém designu Model Young Package 2018 s podtitulem Coffee Mania.

 

A představíme knižní produkci nakladatelství Zdeňka Pohlreicha Sevruga, které se věnuje kuchařským knihám, a dále jeho projekt Wheels.

 

Hlavním tématem tohoto čísla je corporate restaurací, jmenovitě zmíníme například spolupráci Studia Najbrt a restaurační sítě Ambiente, a zabýváme se také jednou ze základních grafických prací pro restaurace, kterou jsou jídelní lístky.

 

              

A tradičně budeme hodnotit úroveň log v tomto oboru.

 

V technicky zaměřené části Fontu se dozvíte například, jaké mají tiskárny zkušenosti se zákazníky či s online kalkulacemi či jak širokou škálu tiskových materiálů lze v současnosti potiskovat. Společnost EIZO představí zcela novou verzi kalibračního software ColorNavigator 7.0, která bourá dosavadní představy o komplikovaném kalibrování monitorů a Richard Krejčí se tentokrát věnuje možnostem kreativních nástrojů Affinity. Michal Wein ve svém tradičním příspěvku tentokrát rozebírá fenomén kozy ve znacích a logotypech.

Font uzavírá rubrika ve zkratce, kde naleznete přehledně mnohé aktuální zajímavosti z našeho oboru.

Těšíme se zde na vaše komentáře, až si nový Font pořádně prostudujete. :-)  Do schránek by vám měl dorazit asi za týden.


Komentáře k článku





Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.