Nový Font 148 se již tiskne!
Na co se můžete těšit v letošním čtvrtém čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI hudebních nástrojů, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se tentokrát fotobankám…
Úvodem vám představíme Michala Anelta, ředitele a majitele grafického studia Sans&Serif. Dále nabídneme obsáhlý rozhovor s kurátory Bienále Brno Tomášem Celiznou a Radimem Peškem o posledních ročnících BB.
Jan Bartoš zpovídá fotografa vážné hudby Zdeňka Chrapka, v jehož fotografické sbírce se nachází většina významných světových dirigentů hostujících na koncertech Pražského jara.
Následuje článek o soutěži na nové logo města Frýdek-Místek, v níž zvítězil Štěpán Holič ze studia Lemon design.
Autor nové identity Skautu Lumír Kajnar popisuje celý proces tvorby, od prvních návrhů, po finální výsledek této rozsáhlé práce. A představíme knihy z nakladatelství Baobab – Žvejkačka a To je Praha – oceněné v soutěži NČKR 2015.
Tématem tohoto čísla je corporate hudebních nástrojů, podíváme se na vizuální styl této oblasti u nás i v zahraničí. A tradičně budeme hodnotit úroveň log v tomto oboru.
V technicky zaměřené části Fontu se dočtete o vývoji na trhu fotobank, konkrétně, co nového nabízí např. Fotobanka ČTK, jaké jsou nové typy značkovacích laserů a mnoho dalšího. A představíme nové monitory EIZO, které se objeví na trhu na podzim 2016.
Ondřej Válka a Pavel Hamřík se v článku věnují user experience designu a tradiční příspěvek Richarda Krejčího komentuje červnový update služeb v rámci sady Creative Cloud – hlavně změny ve Photoshopu. Dále představíme publikaci Pavla Nogy Typoplakát a Michal Wein ve svém tradičním příspěvku tentokrát rozebírá fenomén kohouta ve znacích a logotypech.
Font uzavírá rubrika ve zkratce, kde naleznete přehledně mnohé aktuální zajímavosti z našeho oboru.
Těšíme se zde na vaše komentáře, až si nový Font pořádně prostudujete. :-) Do schránek by vám měl dorazit asi za týden.