Nový Font 134 se již tiskne!
Na co se můžete těšit v jarním čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI obchodních center, přineseme články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie nebo grafického software a věnujeme se také signmakingu…
Úvodem vám tentokrát nabídneme rozhovor s Tomášem Kostkanem o tom, jaký vývoj za dobu svého fungování prodělala společnost AnFas a na co se v současnosti specializuje.
Dále představíme plzeňské Studio Petrohrad a jeho práce pro společnosti Hannah Outdoor Equipment, CrossCafe či pražskou MeetFactory. A seznámíme vás též s fotografickou sekcí Studia Petrohrad prostřednictvím fotoprojektů Lucie Pumprové a Petra Poláka.
Přineseme výsledky soutěží Nejkrásnější české knihy 2013 a METRO Zlatá pecka 2013 a nahlédneme do londýnského podzemí - článkem o vývoji plakátu v prostorách londýnského metra.
Tématem tohoto čísla je corporate obchodních center, krátce se ohlédneme též za historickou érou obchodních domů. A tradičně budeme hodnotit úroveň log v tomto oboru.
V technicky zaměřené části Fontu poreferujeme o trendech v oblasti signmakingu, o nových 27palcových monitorech Eizo, o důležitosti normovaného osvětlení na přesnost barev, nastíníme přednosti nového fotoaparátu Olympus E-M10 a také vás pozveme na veletrh Reklama Polygraf…
V další části si můžete přečíst o nové aplikaci Adobe Lightroom Mobile nebo o tom, jak mobilní zařízení díky novým softwarovým nástrojům mění trendy kreativity a grafického designu.
V pravidelné rubrice představíme další publikace – Designing Patterns a Typografie.
Michal Wein ve svém tradičním příspěvku tentokrát rozebírá fenomén Domu ve znacích a logotypech.
V rubrice Krok za krokem agentura Media Age představuje vznik reklamní kampaně pro bratislavské obchodní centrum Eurovea. Font uzavírá rubrika ve zkratce, kde naleznete přehledně mnohé aktuální zajímavosti z našeho oboru.
Těšíme se zde na vaše komentáře, až si nový Font pořádně prostudujete. :-) Do schránek by vám měl dorazit asi za týden.