Font

ostatní

Výběr jazyka

cs / en

 

Nová kniha Logo & Corporate Identity

 

Věříme, že publikace bude zábavná a hlavně přínosná pro každého, koho zajímá budování značky, tvorba loga a jeho redesign, obsah grafického manuálu, korporátní barevnost a typografie, maskot, fáze přípravy projektu Corporate Designu nebo jak zavádět vizuální styl do praxe.

Cílem této publikace je ukázat Corporate Identity jako nástroj k vybudování a změně image subjektu – značky v širším slova smyslu. Důraz jsme kladli na jeden ze subsystémů Corporate Identity, a to Corporate Design, protože je díky svému vizuálnímu projevu nejviditelnější a nejčastěji řešenou složkou budování image. Popsali jsme kroky, kterými je Corporate Design vytvářen, následně aplikován a jakým způsobem jej má být užito při změně image subjektu. Subjektem můžeme chápat jakoukoliv organizaci, firmu, značku, geografickou oblast, událost, určitou myšlenku nebo postoj, skupinu lidí nebo i samotného jedince.

Kniha Logo & Corporate Identity je určena všem, kteří potřebují získat více informací o tomto nesmírně důležitém nástroji moderní komunikace značky se svým okolím. Věříme, že do mnohých reklamních agentur, grafických studií a marketingových oddělení přinese správné pochopení významu Corporate Identity a učiní z něj tak nejen Popelku přidruženou k marketingové komunikaci, ale jeden ze strategických nástrojů řízení značky.


Původně tato publikace autorů Ondřeje Kafky a Michala Kotyzy vyšla již v roce 2004 a byla součástí balíčku s názvem Corporate Identity Set, který obsahoval i vzorníčky barev nebo CD. Po letech ale bylo třeba řadu věcí změnit a doplnit. Tak vznikla v roce 2014 tato aktualizovaná podoba, sice bez příloh, ale doplněná navíc o množství nových textů, obrazových ukázek a případových studií od nás i ze světa.

Za podporu děkujeme mj. i Unii grafického designu, která je partnerem knihy.
Věříme, že naše publikace bude pro vás užitečným pomocníkem a že si ji objednáte (předplatitelé Fontu mají slevu :-) ).

Běžná cena knihy v tvrdé vazbě je 690 Kč, cena se slevou pro předplatitele Fontu je 590 Kč a speciální cena pro členy Unie grafického designu je 540 Kč.

Knihu lze vyzvednout osobně v pracovní dny od 9 do 17 hodin, nebo zasíláme poštou – v tomto případě účtujeme ještě poštovné a balné.
(Žádost o slevu pro předplatitele či člena UGD prosím uveďte v poznámce objednávkového formuláře.)


Objednávejte ZDE.