Značka řeznictví Procházka
Logo českého řeznictví Procházka bylo vytvořeno v agentuře Lowe Praha. Grafická designérka Vera Matys ho zpracovala ze 3 zvířecích ikon spojených do jednoho celku. Ty symbolizují tři druhy nejkonzumovanějšího masa – hovězí, vepřové a drůbeží.
K novému logu přidalo Lowe Praha také celkový redesign prodejen.
Původní logo řeznictví Procházka.
Case study Lowe Praha ukazuje, že design může mít a má přímý vliv na rentabilitu podnikání. Nové logo má v testech o 77 % vyšší likeabilitu a hlavně pozitivní dopad na prodeje, které stouply o neuvěřitelných 436 %.
Více zde: Videocasestudy, 3D animace loga, Lowe Praha
Komentáře k článku
30. 5. 2014 13:42 derek
25. 4. 2014 10:18 čadis
17. 4. 2014 17:26 abu
12. 4. 2014 16:32 Jakub Michl, Beneš & Michl
4. 4. 2014 09:39 123ex
3. 4. 2014 12:19 Cucflek
3. 4. 2014 12:14 DN
Jde myslim o zpracovani ktere je na vysoke urovni. Mozna trosku skoda te typografie.
A webovky jsou bohuzel dle meho uplne mimo.
2. 4. 2014 23:43 jannoo
Inak, umne poskladaná kompozícia.
2. 4. 2014 23:08 gregory
2. 4. 2014 21:56 Jano
2. 4. 2014 19:43 @agilek
2. 4. 2014 19:28 J.
Celkova realizace bohuzel otresna: http://www.prochazka.cz
2. 4. 2014 14:53 Lukas
2. 4. 2014 13:56 aj
http://www.dourcentreville.be/site/wp-content/uploads/2013/11/TomAndCo_Logo_RGB.jpg