Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Značka řeznictví Procházka

Logo českého řeznictví Procházka bylo vytvořeno v agentuře Lowe Praha. Grafická designérka Vera Matys ho zpracovala ze 3 zvířecích ikon spojených do jednoho celku. Ty symbolizují tři druhy nejkonzumovanějšího masa – hovězí, vepřové a drůbeží.

            

 

K novému logu přidalo Lowe Praha také celkový redesign prodejen.

Původní logo řeznictví Procházka.


Case study Lowe Praha ukazuje, že design může mít a má přímý vliv na rentabilitu podnikání. Nové logo má v testech o 77 % vyšší likeabilitu a hlavně pozitivní dopad na prodeje, které stouply o neuvěřitelných 436 %.

 

Více zde: Videocasestudy, 3D animace loga, Lowe Praha


Komentáře k článku

30. 5. 2014 13:42 derek

logo super, typoska uz tolik ne skoda jinak by to bylo dokonale

25. 4. 2014 10:18 čadis

Pekny piktogram, ale celek nefunguje. S typografii to neladi a zbytek vizualniho stylu tu myslenku obsazenou v piktogramu uplne ignoruje. Cili prvni krok se povedl, ty dalsi uz ne.

17. 4. 2014 17:26 abu

Logo moc pekny i kdyz budu i tak negativni:) Nakupoval jsem u nich opakovane kvuli dostupnosti a at si u Prochazky koupite cokoliv chut je porad stejna takovej rozplyzklej navonenej amaroun z mouky:) Tj. i kdyz maji logo na ceske pomery super tak zastupuje diskont shit o zdravi.

12. 4. 2014 16:32 Jakub Michl, Beneš & Michl

Jednoznačně skvělé. Oceňují jednoduchost, čistotu a vystoupení z řady ostatních log zvteto oblasti.

4. 4. 2014 09:39 123ex

Takže Babišovo nové logo strany?

3. 4. 2014 12:19 Cucflek

:D Kráva s tetováním,, jj ESTER KACHNU NA ČELE MÁŠ...

3. 4. 2014 12:14 DN

Jasne, takovy typ log tu uz byl, ale jaky ne?
Jde myslim o zpracovani ktere je na vysoke urovni. Mozna trosku skoda te typografie.
A webovky jsou bohuzel dle meho uplne mimo.

2. 4. 2014 23:43 jannoo

gregory, nazdavam sa, že človek nemusí byť majster v dizajne, aby mohol povedať: "Toto som už niekde videl...... a ešte veľakrát uvidím."

Inak, umne poskladaná kompozícia.

2. 4. 2014 23:08 gregory

jen se nepredbihejte pani Mistri

2. 4. 2014 19:43 @agilek

K tomu narustu prodeju by se sluselo poznamenat, ze samotne logo to nezajistilo, jelikoz bezel celkovy rebranding a znacka se repozicovala.

2. 4. 2014 19:28 J.

Koncept piktogramu se mi libi (i kdyz misto holubokoupacikachny bych radsi kure), ale s typoskou to k sobe nesedi, takze celkove to logo moc nefunguje.
Celkova realizace bohuzel otresna: http://www.prochazka.cz

2. 4. 2014 14:53 Lukas

Uzasne!

2. 4. 2014 13:56 aj

2. 4. 2014 09:35 Jakub

Matlafusi, to je ale demagogie jak prase. Věnuj se raději designu...

1. 4. 2014 21:32 Matlafous

A myslíte, že tam z fleku přestali cpát škrob a sóju? Hezký pozlátko co prodává furt stejnej hnus.

1. 4. 2014 21:16 gregory

skvele!

1. 4. 2014 12:20 krasnansky

Firemní design řeznictví je proti původnímu něco úplně jiného. Když jsem jejich prodejnu v novém viděl poprvé, byl jsem nadšen a moje nadšení trvá.

1. 4. 2014 12:19 krasnansky

Firemní design řeznictví je proti původnímu něvo úplně jinéhoí. Když jsem jejich prodejnu v novém viděl poprvé, byl jsem nadšen a moje nadšení trvá.

31. 3. 2014 15:17 JAkub

palec nahoru!

31. 3. 2014 14:03 wgx

Super!




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.