Značka CR7 získala v pondělí večer Zlatý míč za rok 2014
Fenomenální portugalský fotbalista Cristiano Ronaldo z Realu Madrid ví, jak se prodat. A to nejen na trávníku, ale především v reklamě a díky prodeji propagačních předmětů (v tom je výrazně úspěšnější než jeho hlavní rival na postu nejlepšího světového fotbalisty – Argentinec Lionel Messi z konkurenční Barcelony). Proto vznikla i úspěšná značka CR7…
Aktuální podoba loga CR7 (zkratka Cristiano Ronaldo a jeho oblíbené číslo dresu), foto z pondělního vyhlášení držitele Zlatého míče pro nejlepšího fotbalistu světa za rok 2014 a ukázka jeho webových stránek. Viz zde.
CR7 má dokonce své muzeum a sochu. Hotový kult osobnosti. Nebo spíš velký byznys.
Viz zde.
Na kalendáři pro letošní rok je vidět druhá používaná podoba loga (jeho muzea). V tom má ještě CR7 co zlepšovat – například golfista Tiger Woods, tenista Roger Federer, fotbalista David Beckham (ten byl také světovou nej fotbalovou celebritou – ale už před několika lety) a další špičkoví sportovci používají důsledně a dlouhodobě jen jednu podobu loga.
A zde je dokonce třetí podoba loga Ronalda (vytvořená firmou Nike).
Na webu se objevují ještě další značky vycházející ze siluety typického Ronaldova postoje.
První obchod s propagačními předměty Cristiana Ronalda byl otevřen v roce 2006 v jeho rodném městě Funchal na ostrově Madeira.
Více zde.
Na grafickém blogu logo-designer jsme narazili i na studii nové možné podoby loga CR7 (v portugalských barvách a ve spojení s logem Nike). Viz zde.
Ukázky značek i dalších top světových fotbalistů (Ronaldo zde má dokonce dvě značky a ještě chybí ta aktuální). Jak se vám líbí?
O logu Messiho se dozvíte více zde.