Yedoo má nový vizuální styl
„Nevyrábíme koloběžky, abychom stáli na místě. Jsme neustále v pohybu, ruku v ruce s vývojem technologií. Po téměř dvaceti letech výroby jsme tu, protože rádi volíme neprobádané cesty. Stejně jako měníme technologie, mění se postupně i celé Yedoo.“ uvádí firma ke změně identity.
„Společně s novými řadami koloběžek Yedoo Alloy a Yedoo Kids, které budou nyní postupně vstupovat do prodeje, přicházíme i s novým vizuálním stylem Yedoo. Věříme, že nové grafické pojetí loga Yedoo, které vychází z naší původní myšlenky Dvě kola a dost, posílí úspěch značky a přispěje k upevnění naší přední pozice na domácích i mezinárodních trzích,“ řekl k novému stylu, jenž pro Yedoo vytvořilo Studio Najbrt, Dan Pilát, zakladatel a šéf značky Yedoo.
Součástí nového vizuálního stylu jsou i fotografie Dušana Tománka, které ukazují koloběžky a jejich majitele rozpohybovaným, reportážně-dokumentárním stylem v běžném životě: v přírodě nebo ve městě, při sportu, na trhu, v tramvaji, při cestě do kina, na vernisáž nebo na výletech do přírody.
Zdroj a více zde.
Dosavadní podoba loga.
Jak se vám změna líbí?