Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Také Provident změnil značku

Druhá největší nebankovní společnost nabízející půjčky na českém trhu, Provident Financial, po devatenácti letech podstatně inovuje celou svoji produktovou nabídku a vizuální identitu (podobně jako jeho konkurent Home Credit). Cílí také na úplně nové skupiny zákazníků, kteří bývali dosud doménou bank.

Provident s novými produkty spojil i kompletní rebranding. Pryč jsou červená a modrá, které firma používala od svého vstupu na český trh v roce 1997. Reklamním materiálům teď budou vévodit světle modrá a zelená. Silnou pozici také dostaly jednoduché piktogramy, které podtrhují jednoduchost a srozumitelnost nabízených služeb. Dlouhodobý komunikační koncept pro nové produkty bude pod názvem Půjčka s úsměvem. Rebranding se netýká pouze české pobočky, ale postupně se přebarvuje všech 13 zemí, kde tato britská firma působí.

Zdroj a více zde.

Autor nám není bohužel zatím znám.

Jak se vám změna líbí?


Komentáře k článku

23. 12. 2016 20:58 chuck

NJN, Kelner se snaží, vše do zelena jako penízky v bance Air

28. 11. 2016 23:28 Peter Plavcan

Daher resümiert Petry mit einem Zitat aus „Also sprach Zarathustra“: „Die Guten, die waren immer der Anfang vom Ende“.

22. 11. 2016 13:45 Karel

Jana > Bohuže asi získají, s novým logem teď určitě budou mířit na další cílové skupiny (mladší lidi atd.). Bohužel je tento způsob podnikání, narozdíl třeba od Slovenska, legální. Na slovensku už z legislativních důvodů pozastavili vydávání nových úvěrů.

22. 11. 2016 10:20 Jana

Lichváři mají nové a přátelštější logo. Snad díky tomu nezískají více chudáků, kteří si od nich půjčí.

22. 11. 2016 10:20 Jana

Lichváři mají nové a přátelštější logo. Snad díky tomu nezískají více chudáků, kteří si od nich půjčí.

22. 11. 2016 10:20 Jana

Lichváři mají nové a přátelštější logo. Snad díky tomu nezískají více chudáků, kteří si od nich půjčí.

21. 11. 2016 17:59 DH

průhlednost - logo trend roku 2012

https://www.sitepoint.com/2012-logo-trends-so-far/

21. 11. 2016 14:26 JenART

Provident drogerie?
Nebo jsem sám, komu to připomíná Tetu?

18. 11. 2016 22:14 Jakub

Teď to na mě působí více jak Dentistická firma, než předtím :)

18. 11. 2016 14:30 Jakub

To předchozí logo se mi líbilo víc, působí serióznější a písmo bylo navíc i čitelnější (ten nový nápis mi přijde moc nahuštěný).




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.