Také Provident změnil značku
Druhá největší nebankovní společnost nabízející půjčky na českém trhu, Provident Financial, po devatenácti letech podstatně inovuje celou svoji produktovou nabídku a vizuální identitu (podobně jako jeho konkurent Home Credit). Cílí také na úplně nové skupiny zákazníků, kteří bývali dosud doménou bank.
Provident s novými produkty spojil i kompletní rebranding. Pryč jsou červená a modrá, které firma používala od svého vstupu na český trh v roce 1997. Reklamním materiálům teď budou vévodit světle modrá a zelená. Silnou pozici také dostaly jednoduché piktogramy, které podtrhují jednoduchost a srozumitelnost nabízených služeb. Dlouhodobý komunikační koncept pro nové produkty bude pod názvem Půjčka s úsměvem. Rebranding se netýká pouze české pobočky, ale postupně se přebarvuje všech 13 zemí, kde tato britská firma působí.
Zdroj a více zde.
Autor nám není bohužel zatím znám.
Jak se vám změna líbí?
Komentáře k článku
23. 12. 2016 20:58 chuck
28. 11. 2016 23:28 Peter Plavcan
22. 11. 2016 13:45 Karel
22. 11. 2016 10:20 Jana
22. 11. 2016 10:20 Jana
22. 11. 2016 10:20 Jana
21. 11. 2016 17:59 DH
21. 11. 2016 14:26 JenART
Nebo jsem sám, komu to připomíná Tetu?