Světové dny mládeže 2013 mají své logo
Srdce a v jeho středu obrys slavné sochy Krista tyčící se nad Rio de Janeirem, vlevo nahoře doplněné malým křížem – celé v barvách brazilské vlajky (zelená, bílá, modrá a žlutá). Tak vypadá logo příštích Světových dnů mládeže, které se uskuteční v brazilském Riu De Janeiru v červenci 2013.
Autorem loga je pětadvacetiletý katolík Gustavo Huguenin, který vystudoval grafický design na Instituto Federal Fluminense. Vítězné logo bylo vybráno mezi více než 200 účastníky soutěže a minulý týden bylo oficiálně představeno riodejaneirským arcibiskupem Orani João Tempestou.
Zdroj: christnet.cz
Více najdete také zde.
A takhle vypadalo logo předchozích Světových dnů mládeže, které se konaly v Madridu v roce 2011. Zúčastnily se ho cca 2 milióny lidí.
Setkání křesťanské mládeže se konají také v tuzemsku – 5. celostátní setkání mládeže se uskuteční v srpnu letošního roku ve Žďáru nad Sázavou.
Pro srovnání se podívejte na vítězné logo tohoto setkání. Z 63 návrhů porota vybrala značku Zbyňka Čecha.
Jak se vám líbí jednotlivé značky?
Komentáře k článku
25. 2. 2012 23:21 Milan
20. 2. 2012 14:43 Font OK
20. 2. 2012 13:01 Tea
20. 2. 2012 10:19 Petr S.
Na Brand New sice naleznete krásné a inspirující značky (zpravidla se jedná o vylepšení něčeho už docela dobrého), ale většinou by se k vám tyto značky dostaly i jinou cestou (v reklamě v tv, na netu atd.).
Jistě by pro font bylo jednodušší sednout každé ráno ke googlu a vyhledat si kdo má na světě nové logo, dát ho na blog a čekat, kolik dostane článek "lajků".
19. 2. 2012 23:44 Jaroslav
17. 2. 2012 14:20 Tea
Dění v Čechách - ano, ale není to až zase tak důsledné, dost věcí se zde vůbec neobjeví. Dění ve světě - také ano, ale naprosto náhodně, mnoho významných či velmi vydařených věcí se zde nikdy neobjeví, jen proto, abych si jednou za uherský rok "přečetl" o něčem jako je logo srazu v Riu. A to vůbec nemluvím o již tradiční absenci vlastního hodnocení a názoru, kromě občasných posměšných poznámek. Chápu, že zrovna Font blog je v pestrém portfoliu činností studia Kafka až na X-tém místě, výsledkem ale je, že zde nenacházím ani ucelený a objektivní přehled událostí s jakýmkoliv uchopitelným zaměřením, ani subjektivní, vlastním názorem okořeněný a tím potenciálně zajímavý obsah, kde mohu hledat náhodnou inspiraci a rozšíření obzorů nad rámec nějakého zpravodajství. A dokonce ani nějaký rozumný kompromis mezi obojím výše zmíněným. Znovu: beru v potaz že jde jen o blog nad rámec tištěného časopisu, ale přesto myslím, že věci by se měli dělat buď pořádně a koncepčně, nebo raději vůbec.
17. 2. 2012 13:00 coffee
"Tea srovnává Font s BrandNew" - BN je určitě dobrá meta, ale nejde to zcela aplikovat na české prostředí, protože má naprosto jiné zázemí a asi 1000x větší trh z kterého vybírá. A přepisovat zde informace jenom z BN by nemělo význam, to si můžu přečíst tam...
17. 2. 2012 12:49 jan
17. 2. 2012 10:41 stope32
Tea srovnává Font s BrandNew – metou, které bych se jako redaktor určitě chtěl přiblížit. BN ale jde přesně tou druhou cestou, zatímco tady člověk vidí v drtivé většině článků jen odpad typu státní správa.
17. 2. 2012 00:23 indy
16. 2. 2012 22:09 karida
15. 2. 2012 21:54 coffee
15. 2. 2012 19:56 Tea
15. 2. 2012 18:14 Font
Apropo, doufáme že jste si předplatil Font na letošní rok. Tím můžete podpořit i fungování a zlepšování tohoto blogu.
15. 2. 2012 15:13 Tea
15. 2. 2012 09:53 hieronymus
Bez toho letopočtu, bych to tipoval spíš na logo Zahrádkářů ze Žďáru nad Sázavou, ale tak před pětatřiceti lety
14. 2. 2012 14:24 david kotulan
14. 2. 2012 11:27 gregory
14. 2. 2012 10:26 Michal Tejmar
14. 2. 2012 06:32 ucho
14. 2. 2012 00:11 Swantowiet
13. 2. 2012 16:11 Jan Macek
Mimochodem, u loga Madridu se v praxi téměř nedaly odlišit dva odstíny červené (na monitoru ano, ale v tisku už skoro splývaly).