Sportovní zařízení města Příbram se zapojila do sdílené identity
Logo příspěvkové organizace města Příbram navazuje na jednotný vizuální styl města, který vznikl na základě veřejné soutěže na nové logo v roce 2015. Sportovní zařízení města (SZM) je tak první vlaštovkou, která sjednotila svůj styl s identitou města Příbram.
Nové logo se objeví na všech papírových a digitálních materiálech, či reklamních předmětech. „Jednotný styl bude přínosem pro organizaci ve smyslu lepší komunikace s veřejností a pracujeme i na novém webu SZM, který zprovozníme během několika týdnů,“ uvedl Jiří Holobrada, ředitel Sportovního zařízení města Příbram s doplněním, že nové internetové stránky budou přehlednější, flexibilní a v moderním stylu tak, aby byly pro stávající i nové návštěvníky atraktivní. Zároveň se tam nově objeví další užitečné a aktuální informace a vylepšení, která doposud na stránkách chyběla. Jaké novinky to budou? Například on-line rezervace ledů, nejčastější otázky a odpovědi, archiv tiskových zpráv nebo fotogalerie. V rámci propagace Sportovního zařízení města Příbram jsou v plánu i menší předváděcí akce s dárečky pro návštěvníky.
V běžné komunikaci se nové logo SZM promítne do všech komunikačních kanálů (web SZM, Facebook, Kahan, propagační tiskoviny i orientační systém města). Logo, ale i písmo, barevnost a grafické prvky představují základ postupně budované jednotné vizuální identity, která definuje novou ucelenou a kultivovanou prezentaci města.
Zdroj a více zde.
Autorem identity města Příbram je Štěpán Holič – Lemon design, který zvítězil v soutěži.
Psali jsme o ní zde.
Jak se vám to líbí?
Komentáře k článku
28. 4. 2017 15:07 * karel *
28. 4. 2017 08:00 Štěpán Holič
27. 4. 2017 21:05 * karel *
https://tinyurl.com/l5awh9y
Taky mi ta abstraktnost nesedí. A mam pocit, že je nejednotná tloušťka linky.
To sportovní logo dělal taky Štěpán Holič?