Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Sportovní zařízení města Příbram se zapojila do sdílené identity

Logo příspěvkové organizace města Příbram navazuje na jednotný vizuální styl města, který vznikl na základě veřejné soutěže na nové logo v roce 2015. Sportovní zařízení města (SZM) je tak první vlaštovkou, která sjednotila svůj styl s identitou města Příbram.

 

Nové logo se objeví na všech papírových a digitálních materiálech, či reklamních předmětech. „Jednotný styl bude přínosem pro organizaci ve smyslu lepší komunikace s veřejností a pracujeme i na novém webu SZM, který zprovozníme během několika týdnů,“ uvedl Jiří Holobrada, ředitel Sportovního zařízení města Příbram s doplněním, že nové internetové stránky budou přehlednější, flexibilní a v moderním stylu tak, aby byly pro stávající i nové návštěvníky atraktivní. Zároveň se tam nově objeví další užitečné a aktuální informace a vylepšení, která doposud na stránkách chyběla. 

Jaké novinky to budou? Například on-line rezervace ledů, nejčastější otázky a odpovědi, archiv tiskových zpráv nebo fotogalerie. V rámci propagace Sportovního zařízení města Příbram jsou v plánu i menší předváděcí akce s dárečky pro návštěvníky. 



V běžné komunikaci se nové logo SZM promítne do všech komunikačních kanálů (web SZM, Facebook, Kahan, propagační tiskoviny i orientační systém města). Logo, ale i písmo, barevnost a grafické prvky představují základ postupně budované jednotné vizuální identity, která definuje novou ucelenou a kultivovanou prezentaci města.

Zdroj a více zde.

Autorem identity města Příbram je Štěpán Holič – Lemon design, který zvítězil v soutěži.

Psali jsme o ní zde.

Jak se vám to líbí?


Komentáře k článku

28. 4. 2017 15:07 * karel *

Štěpán Holič: Děkuji. Důvod mě napadl. Ale i tak by šlo stylizovat něco konkrétního co by zastřešilo veškěrý příbramský sport. Napadá mě třeba člověk, á la vitruviánský muž.

28. 4. 2017 08:00 Štěpán Holič

Dělal. Linka je identická napříč cca padesáti existujícími příbramskými logy/piktogramy. Abstrakce je záměrná, vynucena faktem, že město provozuje X sportovišť na různých místech a preferovat určitou budovu nebo konkrétní sport nebylo možné. V prvním návrhu šlo na město několik popisnějších verzí, mj. s motivem vody (aquapark) a brankovištěm (stadion), což neprošlo. Hlavní boj byl nakonec o to, aby se vůbec do systému připojili.

27. 4. 2017 21:05 * karel *

To je přece invalidní basketbalista na vozíčku zachycený při střelbě na koš...
https://tinyurl.com/l5awh9y
Taky mi ta abstraktnost nesedí. A mam pocit, že je nejednotná tloušťka linky.
To sportovní logo dělal taky Štěpán Holič?

27. 4. 2017 14:09 jakub

Ih: to mi nevadí, vidím v tom nějaké míče, což je vhodná stylizace sportovního klubu, navíc tam je i písmeno S

27. 4. 2017 14:03 lh

vadi mi na tom jedina vec a to ze ten vizual pouziva konkretni identifikovatelne motivy, tohle je cira abstrakce s kruhy.




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.