Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Šperkařství Belda představuje nové logo, název i kolekci

Pražský obchod Belda v Mikulandské ulici, který provozuje rodina šperkařů Beldových, letos slaví kulatých 20 let od svého otevření.

Firma se zabývá šperkem už od roku 1915, kdy Ladislav Belda začal vyrábět umělé perly. V té době také použil pro logo perokresbu mušle s perlou. Pokračovatelé rodinné tradice pracují s perlami, dnes už jen s těmi pravými, i nadále. Rozhodli se proto k výročí otevření obchodu navázat na tradici a vrátit se k původní podobě loga i vizuálního stylu vůbec. Kompletní redesign pro ně navrhlo Studio Najbrt.

Nové logo je jednoduché a nadčasové. „Vsadili jsme na styl, který bude vyjadřovat jistou solidnost a zároveň bude mít současnou a svěží podobu. Se Studiem Najbrt jsme našli společnou řeč a z nového loga jsme nadšeni. Původní logo pro nás bylo lehce zavádějící i díky názvu Beldafactory. Ten jsme zkrátili na Belda, protože v naší malé dílně se zabýváme hlavně exkluzivní ruční výrobou šperku. Slovo factory poukazuje spíše na sériovou výrobu, kterou nenabízíme,“ vysvětluje Jiří Belda.

Spolu s logem vznikla i nová kolekce šperků, která vychází ze stejného motivu – mušle a perly v ní. „Vytvořili jsme několik typů mušlí, jejichž podobu jsme zpracovali do několika návrhů různých šperků, závěsů, náušnic nebo broží. Nová kolekce šperků je ze stříbra a perel, takže přímo odkazuje na naši rodinnou tradici. I proto jsme kolekci nazvali jednoduše Č.20,“ doplňuje Viktorie Beldová. Novou kolekci mohli vidět návštěvníci letošního Designbloku v Praze. Další kolekce letošního roku, která je určena pro denní nošení a byla také k vidění na Designbloku, se jmenuje Simple a je v prodeji od letošního léta.

 

Předchozí logo šperkařství.

 

Zdroj a více zde.


Komentáře k článku

13. 12. 2018 11:32 Karel Skoroamatér

Davide K, žádnou představu o ubírání se designu kamsi a trendech si z tohodle příspěvku neuděláte. Je to jen pár obrázků, nic víc. Nic to neříká ani o vizuálu a vlastně ani o logu. Těším se, až to uvidím naživo nebo kompletně zpracovaný v portfoliu Najbrtů, abych se dozvěděl víc. Pak teprv můžu něco soudit, lajkovat nebo hejtovat. Jinak je to jenom dojmologie bez kontextu.... Mimochodem možná by Fontu víc sedělo zprovoznit místo tohodle blogu Twitter. Nikdo by pak nečekal hlubokej rozbor, prostě jen zprávu o pár znacích. A poctivě zpracovaný články by si mohli dál šetřit do časopisu.Tady ty nakousnutý útržky a rychlozprávy vždycky vyznívají divně a nic moc si z nich nikdo neodnese. Ale jo, můžeme se tady vypsat a dělat, jak něčemu děsně rozumíme. Hlavně my amaterští nadšenci, co nemáme co na práci.

12. 12. 2018 10:56 DavidK

Aha, takže tímhle směrem se ubírá grafický design značek...

4. 12. 2018 14:41 DV

košíček na badminton

3. 12. 2018 20:44 stará škola

Mno, tady se někdo u Aleše asi zbláznil....proboha, co jste konzumovali?

3. 12. 2018 17:11 robot

hmm, z techto dvou obrazku tezko rict, ale na prvni pohled to vypada fakt zvlastne – viz Milan...Jsem zvedav zda se objevi vic informaci ohledne cele te identity.

3. 12. 2018 17:03 jakub

No,je to trochu zvláštní, ale proč ne. I když... čím déle na to koukám, tím víc v tom vidím značku Shell. :-D

3. 12. 2018 16:12 Milan

Vůbec se mi to nelíbí. Když to srovnáním s podobnou referencí např. Sklárna Ruckl, tak tady mi to přijde jako kdyby si to zákazník nakreslil sám ve volné chvilce




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.