Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Sklárna Rückl redesignovala

Oživení tradiční rodinné sklárny v Nižboru na Křivoklátsku přináší současné tvarosloví krom nových produktů i do vizuálního stylu značky. Autorem moderní identity je Studio Najbrt.

 

     

 

„Redesign loga vedla především snaha zachovat ducha a příběh původní ochranné známky z roku 1901 s čápem otevírajícím lahev, ale zároveň dosáhnout současných nároků na maximální čitelnost i při malých velikostech — jak na obrazovkách, tak při leptání nebo gravírování do skla. Původní tvar štítu vystřídal příjemnější a jednodušší oválek, který shodou okolností navazuje i na kolekci nového uměleckého ředitele Rückl Ronyho Plesla. Lineárnímu opeřenci sice zůstaly elegantní tvary i zátka v zobáku, ale lahvička lékárenského skla z loga zmizela stejně jako kdysi z pozice hlavního produktu firmy. Černobílá kopíruje zbarvení čapích perutí a doplňuje ji světlá meruňková,“ uvádí autoři.

Art director: Aleš Najbrt, Zuzana Lednická
Autor: Martin Vácha
Spolupracující: Boys Plays Nice (fotografie), Studio 9 (web development)
Písmo: Basis Grotesque, Suisse Works

Zdroj a více zde.

Nám se stylizace čápa do jednoduchého a moderního liniového symbolu líbí. A vám?


Komentáře k článku

30. 10. 2017 20:15 * Karel *

Původně jsem netušil, proč se změnila dýka na kladívko... :)

Pěkné to je.

29. 10. 2017 17:22 karel

Bez láhve ta berlička v zobáku už nemá smysl. Takhle to vypadá jako vzpínající se žába...
A oko natvrdo protažené do zobáku?

Ale jinak čistou minimalistickou práci Najbrti umějí.

27. 10. 2017 21:14 Majký

Vlastně proč ne? Samotné logo sice může působit trochu dětsky, ale na hotových produktech se jako lusknutím prstu promění ve velice vkusný dekor. Palec nahoru! :)

27. 10. 2017 14:41 slow

super

27. 10. 2017 14:24 jirka

Krásné!