Sklárna Rückl redesignovala
Oživení tradiční rodinné sklárny v Nižboru na Křivoklátsku přináší současné tvarosloví krom nových produktů i do vizuálního stylu značky. Autorem moderní identity je Studio Najbrt.
„Redesign loga vedla především snaha zachovat ducha a příběh původní ochranné známky z roku 1901 s čápem otevírajícím lahev, ale zároveň dosáhnout současných nároků na maximální čitelnost i při malých velikostech — jak na obrazovkách, tak při leptání nebo gravírování do skla. Původní tvar štítu vystřídal příjemnější a jednodušší oválek, který shodou okolností navazuje i na kolekci nového uměleckého ředitele Rückl Ronyho Plesla. Lineárnímu opeřenci sice zůstaly elegantní tvary i zátka v zobáku, ale lahvička lékárenského skla z loga zmizela stejně jako kdysi z pozice hlavního produktu firmy. Černobílá kopíruje zbarvení čapích perutí a doplňuje ji světlá meruňková,“ uvádí autoři.
Art director: Aleš Najbrt, Zuzana Lednická
Autor: Martin Vácha
Spolupracující: Boys Plays Nice (fotografie), Studio 9 (web development)
Písmo: Basis Grotesque, Suisse Works
Zdroj a více zde.
Nám se stylizace čápa do jednoduchého a moderního liniového symbolu líbí. A vám?
Komentáře k článku
30. 10. 2017 20:15 * Karel *
Pěkné to je.
29. 10. 2017 17:22 karel
A oko natvrdo protažené do zobáku?
Ale jinak čistou minimalistickou práci Najbrti umějí.