Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

RWE mění logo i název

Překotné změny v energetice v podobě masivního rozvoje obnovitelných zdrojů a digitalizace přiměly německého energetického giganta RWE k radikálním změnám. Většina aktivit tuzemského zastoupení přechází pod novou společnost innogy.

Innovation + Technology + Energy, tedy inovace, technologie a energie podle šéfa RWE Petera Teriuma v sobě spojuje název nové společnosti innogy. Do nově vznikající dceřiné firmy vyčlení německý energetický koncern většinu perspektivních odvětví firmy, jako jsou obnovitelné zdroje, distribuce a obchod.

„Bez inovací neexistuje technologický pokrok. A bez technologického pokroku nemůže existovat žádný udržitelný rozvoj moderní energetiky,“ řekl ke vzniku Terium.

RWE v Česku téměř kompletně přechází pod nový název. Netýká se to pouze velkoobchodní společnosti RWE Supply & Trading, která zůstane po mateřským koncernem. Podle mluvčího firmy Martina Chalupského se však pro zákazníky vůbec nic nemění. Varuje jen před podomními prodejci, kteří by se mohli pokusit zneužít změny k lživému tvrzení, že RWE v Česku končí, a snažit se proto zákazníkům vnutit jiného dodavatele.

 

Nové logo innogy a dosavadní RWE

 

Široké veřejnosti chce společnost představit nové název na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech.

S novým logem v podobě písmena „i“ lze podle zástupců firmy graficky mnohem lépe pracovat než se strnulými písmeny „RWE“. Tradiční modrou nahradí také celá řad pestrých barev. Název innogy přitom není zcela nový. Koncern si ho vypůjčil od dceřiné společnosti RWE Innogy zabývající se výstavbou a údržbou větrných a vodních elektráren.

Od září pak plánuje firma rozjet reklamní kampaň a s ní i představení nových produktů.

Náklady na rebranding by podle Chalupského neměly překročit sto milionů korun.

„Je třeba se připravit na nové trendy v energetice a to je digitalizace, dekarbonizace a decentralizace,“ zdůvodnil Chalupský ve středu večer při prezentaci změn v Praze. Předcházela jí obří akce v Německu, kdy vedení firmy představilo dlouho utajované nové logo i název 60 tisícům zaměstnanců.

Zdroj a více zde a zde.


Komentáře k článku

21. 9. 2016 19:10 Václav Janeček

Katastrofální název a mrhání penězi. Uvažuji o přechodu k jiné, ryze České společnosti.

13. 9. 2016 11:35 Filip Sladký

Nelíbí se mi na tom vůbec nic. Irituje mě malé i na začátku názvu firmy, nelíbí se mi název jako takový (zpatlanina) a logo je naprosto šeredné. Nechápu jak taková velká firma se můžu v roce 2016 pustit do takhle hnusný změny značky. :-(

8. 9. 2016 02:37 p_ernicek

Jde vidět, kolik vás tampon nepoužívá... Mě to v použití na bilboardech (pod úhlem) evokuje stetoskop.

10. 8. 2016 10:50 chuck

Tak je vidět v médiích vizuální kampaň na nové logo, bohužel fakt to evokuje menstruační tampón, tak ať si to nové logo strčí někam...

30. 6. 2016 12:03 Pepa

Proc mi to jen pripomina navod jak zavest tampon...

30. 6. 2016 00:01 Johny

Kouknul jsem na celek a jako vizuál to funguje. Neviděl jsem celý manuál, ale jako minimalistické logo k jinak typografickému přístupu mi to přijde vcelku originální a fajn brand.

29. 6. 2016 22:35 Krasnansky

Pozoruhodně šeredné, nic neříkající. Fakt jako prodejce vložek. To určitě dělalo nějaká ,,špičkové,, grafické studio. Kolik oiro tohle asi stálo?

29. 6. 2016 13:19 DH

Nelíbí se mi a nechápu používání dvou různých písem na nápis "innogy" u symbolu.

29. 6. 2016 13:02 Patrik

A to RWE přechází i k distribuci dámských hygienických potřeb?




Osobní údaje, které zde uvádíte, budou použity pouze pro účely této diskuze na blogu font.cz.