Pražské Kongresové centrum odhalilo nové logo
Po více než patnácti letech mění Kongresové centrum Praha své logo. Modré linky nahradí pestrobarevný logotyp od agentury Fast & Simple. Kromě loga se zakázka týká celé korporátní identity včetně propagačních předmětů nebo informačního systému v budově.
Kreativní ředitelka agentury Nikola Jaroschová vysvětluje, že se logo inspirovalo polohou Kongresového centra. „I zahraniční návštěvníci ho mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ popisuje Jaroschová.
Proč se vedení centra rozhodlo právě pro tento návrh? „Líbila se nám hravost a jednoduchost návrhu, výrazné barvy, které symbolizují jak tradici, naši dominantní pozici na trhu kongresových služeb, tak růst a budoucí rozvoj,“ říká obchodní a marketingová ředitelka centra Lenka Žlebková.
Každá barva má podle Žlebkové svůj význam. „Modrá představuje dlouholeté zkušenosti a profesionalitu, fuchsiová pak sebedůvěru a zelená na závěr udržitelný rozvoj a růst. Tomu odpovídá i směřování zelené šipky směrem dopředu,“ dodává.
Vizuální prvky budou doplněny podpůrnými slogany „That's me“, „Just around the corner“ a „Feel the change“, které budou využívané zejména v marketingových kampaních.
Vítězná agentura vzešla podle údajů v registru smluv z poptávkového řízení, ve kterém dala „nejvhodnější nabídku“.
Zdroj a více zde.
Předchozí podoby loga (vpravo z roku 2000 od studia Koncept design).
Jak se vám nová značka líbí?
Pro zajímavost – naše sbírka podobných log, kde jsou dvě šipky vedle sebe (většinou vycházejí z písmene K, u Kongresového centra Praha představují zkratku CCP).
Komentáře k článku
18. 12. 2017 19:35 Pavel
22. 11. 2017 13:31 Petr
22. 11. 2017 10:30 Vera Maresova
"... změnit image Kongresového centra v moderní a otevřené centrum..."
Ale zas tam není karluv most a hrad apod. takže možná, že tam jsou jen ty šipky ... víte, jak to ještě mohlo dopadnout ...
22. 11. 2017 10:29 Pala
22. 11. 2017 09:30 Petr
Kdybych ten název přirovnat k něčemu, tak je to jako byste třeba obrovské ČESKÉ a pod to malé dráhy, nebo ČESKÁ a pod to pošta nebo PRAŽSKÁ plynárenská...
21. 11. 2017 14:45 Martin P
21. 11. 2017 13:26 Katerina Kucerova
20. 11. 2017 11:24 Martin Kulhánek
20. 11. 2017 09:17 Vera Maresova
Ano, emoce jsou fajn, ale jaké ? Nebo je vám to jedno?
19. 11. 2017 14:57 Lenka Žlebková
18. 11. 2017 11:39 Swantoviet
18. 11. 2017 09:41 Radim Zahraj
17. 11. 2017 20:15 stará škola
16. 11. 2017 16:42 lh
16. 11. 2017 01:26 vera maresova
Návrh, no, kdyby byly ty dvě šipky blíže k sobě tak je to lehce vulgární logo, ale může to být možná matoucí, že to je nové logo Prahy … atd.
15. 11. 2017 21:35 Majký
Odůvodňování barev je již klasicky velice zábavnou záležitostí...
15. 11. 2017 14:55 DN
To je fakt dobrý :D
15. 11. 2017 14:55 Martin Kulhánek
15. 11. 2017 14:54 Petr
To je přece uplná kravina.
A jak to "logo" bude vypadat v češtině? Má vůbec českou variantu? Že by tam bylo obrovské KONGRESOVÉ a pod tím centrum praha?
To už ti lidi vůbec nepřemýšlí a nenapadne je, že je nesmysl, aby název města byl dominantní oproti tomu, co vlastně ta organizace představuje...
15. 11. 2017 14:45 jakub
15. 11. 2017 14:33 M
15. 11. 2017 13:43 Martin P
Například tahle skupinka se velice dobře prodává :-)
http://fastsimple.cz/wp-content/uploads/2017/03/foto_onas-1.jpg
Nebo tento cool hipstr v revitalizovaném brown fieldu :-D
http://fastsimple.cz/wp-content/uploads/2017/01/Fast_simple_kontakt-2.jpg
Někdo umí ty mimikry prostě dokonale a neštítí se. Chudák klient, který to zbaští i s navijákem.