Font

logo

Výběr jazyka

cs / en

 

Pražské Kongresové centrum odhalilo nové logo

Po více než patnácti letech mění Kongresové centrum Praha své logo. Modré linky nahradí pestrobarevný logotyp od agentury Fast & Simple. Kromě loga se zakázka týká celé korporátní identity včetně propagačních předmětů nebo informačního systému v budově.

Kreativní ředitelka agentury Nikola Jaroschová vysvětluje, že se logo inspirovalo polohou Kongresového centra. „I zahraniční návštěvníci ho mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ popisuje Jaroschová.

Proč se vedení centra rozhodlo právě pro tento návrh? „Líbila se nám hravost a jednoduchost návrhu, výrazné barvy, které symbolizují jak tradici, naši dominantní pozici na trhu kongresových služeb, tak růst a budoucí rozvoj,“ říká obchodní a marketingová ředitelka centra Lenka Žlebková.

Každá barva má podle Žlebkové svůj význam. „Modrá představuje dlouholeté zkušenosti a profesionalitu, fuchsiová pak sebedůvěru a zelená na závěr udržitelný rozvoj a růst. Tomu odpovídá i směřování zelené šipky směrem dopředu,“ dodává.

Vizuální prvky budou doplněny podpůrnými slogany „That's me“, „Just around the corner“ a „Feel the change“, které budou využívané zejména v marketingových kampaních.

Vítězná agentura vzešla podle údajů v registru smluv z poptávkového řízení, ve kterém dala „nejvhodnější nabídku“.

Zdroj a více zde.

 

        

Předchozí podoby loga (vpravo z roku 2000 od studia Koncept design).

Jak se vám nová značka líbí?

 

Pro zajímavost – naše sbírka podobných log, kde jsou dvě šipky vedle sebe (většinou vycházejí z písmene K, u Kongresového centra Praha představují zkratku CCP).

 


Komentáře k článku

22. 11. 2017 13:31 Petr

Věrka: To si asi umím představit... Ale místo karlova dát nuselský a místo hradu kongresák, to by asi šlo.. :)

22. 11. 2017 10:30 Vera Maresova

Petr Skriecka – tam je problém ten, že paní Lenka Žlebková očekává od loga
"... změnit image Kongresového centra v moderní a otevřené centrum..."
Ale zas tam není karluv most a hrad apod. takže možná, že tam jsou jen ty šipky ... víte, jak to ještě mohlo dopadnout ...

22. 11. 2017 10:29 Pala

Jeden krok kupředu, dva kroky zpět.

22. 11. 2017 09:30 Petr

Lenka: Nevadí, že je název anglicky, samozřejmě, to je třeba, ale ta hierarchie... Myslíte, že když nějaký potenciální zákazník uvidí někde velký nápis PRAGUE, že si z toho sedne na...? To mi dává smysl stejně asi jako když se něco jmenuje AAA, aby to bylo první v seznamu.

Kdybych ten název přirovnat k něčemu, tak je to jako byste třeba obrovské ČESKÉ a pod to malé dráhy, nebo ČESKÁ a pod to pošta nebo PRAŽSKÁ plynárenská...

21. 11. 2017 14:45 Martin P

To Martin Kulhánek: Členem unie může být každej kdo zvládne nainstalovat fotošop a vyplnit online přihlášku. To vypadá o její úrovni dostatečně. Jako zadavatel se rozhodně neřídím členství v této skupině.

21. 11. 2017 13:26 Katerina Kucerova

Nee proste! Tohle je silena skoda, za me skvela budova se zatim nevyuzitym potencialem. A tohle logo to zase dokleplo. Plne souhlasim s Petrem, "koncept" nade vse - takovyhle sprominutm zvasty se daji vymyslet ke vsemu, ale tady je do oci bijici, ze ty zvasty jsou na to naroubovany az posleze. Od kdy fuchsiova vyjadruje sebeduveru doprcic? To uz bych ty barvy radsi nekomentovala, nez se snazit za kazdou cenu vsemu dodatecne dat nakej vyznam!

20. 11. 2017 11:24 Martin Kulhánek

Lenka Žlebková – hlavně ty emoce (negativní) vzbuzuje na grafickém serveru, ve veřejném prostoru ty emoce už hádám nevzbudí. Bohužel je chyba už v začátku celého procesu a pak i ve výběru zhotovitele, který vám nepomohl s vhodnou koncepcí celkové komunikace. Pokud najdete u vás v KCP dost odvahy a uznáte, že na tom něco je – zkuste oslovit třeba organizaci CZECHDESIGN http://www.czechdesign.cz, která vás nasměřuje a pomůže vypracovat zadání. Pak máte z půlky vyhráno.

20. 11. 2017 09:17 Vera Maresova

Lenka Žlebková – ale logo Vám nezmění image Kongresového centra v moderní a otevřené centrum! Od toho je komunikační strategie KCP a logo je jen velice malá část toho podstatného co utváří značku KCP.
Ano, emoce jsou fajn, ale jaké ? Nebo je vám to jedno?

19. 11. 2017 14:57 Lenka Žlebková

Dobrý den všem, možná se Vám to logo nemusí líbit, ale vyjadřuje naše hodnoty. Anglická verze a velká Praha proto, že cílíme zejména na zahraniční trhy a tam je ve světové konkurenci destinace Praha nejdůležitější. Až budoucnost ukáže,zda nám toto logo pomůže změnit image Kongresového centra v moderní a otevřené centrum. Konstruktivní kritiku přijímáme a jsme rádi, že logo vzbuzuje emoce, o to nám přesně šlo!

18. 11. 2017 11:39 Swantoviet

I zahraniční návštěvníci ho mají prakticky za rohem. ... Aha, to jsou silné devizy, asi jako konkurenční výhoda sámošky na sídláku periferie aglomerace velkoměsta.

18. 11. 2017 09:41 Radim Zahraj

Rychle a zbesile:-) ..."trojuhelniky v nazvu evokuji pocatecni pismena" a to jako kde, prosim???????????...ostatni nesmysly v nekomentuji...

17. 11. 2017 20:15 stará škola

Takže ať žije socialistické plagiátorství. Není se čemu divit, když tzv. kreativní ředitele, nebo vedoucí marketingu dělají dámy s nerelevantním vzděláním, jejichž pravděpodobně největší kvalifikací je vše možné, jen ne znalost a sebereflexe z oboru grafické úpravy...pardon grafického designu. Nicméně skvělé retro odkazující do doby Propisotů.......

16. 11. 2017 16:42 lh

dalsi sracka, ma smysl to porad ukazovat? Co se zkusit zamerit na to co se povedlo, blbejch veci vidim kolem sebe vsude dost.

16. 11. 2017 01:26 vera maresova

Tak je fakt, že agentura je členem unie grafického designu, kdo vše má být členem? zruší se jim členství? nebo porušila agentura tzv. kodex unie?

Návrh, no, kdyby byly ty dvě šipky blíže k sobě tak je to lehce vulgární logo, ale může to být možná matoucí, že to je nové logo Prahy … atd.

15. 11. 2017 21:35 Majký

Lepší než předchozí logo, ale stále se nadá mluvit o něčem výjimečném.

Odůvodňování barev je již klasicky velice zábavnou záležitostí...

15. 11. 2017 14:55 DN

"A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity."

To je fakt dobrý :D

15. 11. 2017 14:55 Martin Kulhánek

Výborná vizitka pro Unii grafického designu, jehož je Fast & Simple hrdým „členem“. Docela by mě zajímalo, jak se k tomu unie postaví.

15. 11. 2017 14:54 Petr

To vůbec nedává smysl. O symbolu ani nemluvím, ale ten název, že je tam největší PRAGUE.

To je přece uplná kravina.

A jak to "logo" bude vypadat v češtině? Má vůbec českou variantu? Že by tam bylo obrovské KONGRESOVÉ a pod tím centrum praha?

To už ti lidi vůbec nepřemýšlí a nenapadne je, že je nesmysl, aby název města byl dominantní oproti tomu, co vlastně ta organizace představuje...

15. 11. 2017 14:45 jakub

mě to neuráží.. prostě jen standardní logo

15. 11. 2017 14:33 M

Fast & Simple samo o sobe pusobi podezrele. Trochu jako sprinter s downovym syndromem. S ohledem na logo by asi bylo trefnejsi Slow & Simple.

15. 11. 2017 13:43 Martin P

Nejvtipnější jsou ty obrázky z fotobank na webu té firmy, celkem amatérsky doretušované a lokalizované do češtiny :-D

Například tahle skupinka se velice dobře prodává :-)
http://fastsimple.cz/wp-content/uploads/2017/03/foto_onas-1.jpg

Nebo tento cool hipstr v revitalizovaném brown fieldu :-D
http://fastsimple.cz/wp-content/uploads/2017/01/Fast_simple_kontakt-2.jpg

Někdo umí ty mimikry prostě dokonale a neštítí se. Chudák klient, který to zbaští i s navijákem.

15. 11. 2017 13:25 HEHE

monology vagíny