Paramo a Mogul s novou tváří
Symbol kapky spojuje nová loga společnosti Paramo a její hlavní retailové značky Mogul. K návrhu nových logotypů firma nejprve vyzvala studenty grafických škol i agentury, vítězné řešení ale vzešlo až od grafika Martina Škrocha.
Modernizovaná loga firmy Paramo a značky Mogul jsou provázanější a odkazují na zaměření a postavení obou značek. „Naše nová loga zajímavě a srozumitelně identifikují to, co reprezentují – Paramo jako kvalitního českého výrobce technických kapalin s dlouhou tradicí a Mogul jako symbol českých motorových olejů,“ komentoval nová loga Marek Gladysz, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Paramo.
V logu Mogulu je nejpodstatnější hned čtyřnásobná symbolika spojená s písmenem „G“. Jako celek připomíná závodnickou helmu, která asociuje motosport. Jeho horní část představuje nalévací hrdlo motoru, číslo jedna poukazuje na kvalitu a kapka symbolizuje samotný olej.
Právě kapka je spojovacím prvkem mezi logem Mogulu a Parama. „Obě loga často používáme společně, bylo tedy třeba najít něco, co by je sjednotilo a provázalo. Zároveň jsme chtěli poukázat na hlavní předmět podnikání společnosti, a to je výroba olejů a jiných kapalin,“ uvedl Marek Gladysz.
Společnost Paramo je vlastněna firmou Unipetrol, a ta je zase ve většinovém vlastnictví polské společnosti PKN Orlen.
Starší podoba log Paramo a MOGUL.
Zdroj a více zde.